اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای نمایش دارالحرب

جشنواره تئاتر کرمان گشایش یافت

بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان با اجرای نمایش دارالحرب گشایش یافت.

جشنواره تئاتر کرمان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان صبح امروز با اجرای نمایش دارالحرب در مجتمع فرهنگی هنری انتظار گشایش یافت.

جشنواره تئاتر استان کرمان با نمایش دارالحرب به نویسندگی و کارگردانی پوریا قلی‌پور از شهرستان کرمان آغاز شد و در ساعت 10 و 30 دقیقه نمایش مهری که مرد به نویسندگی و کارگردانی سعید قاسمی راوری از شهرستان راور اجرا می‌شود.

همچنین نمایش کریم سلطان به نویسندگی و کارگردانی حمید خوش‌کیش از شهرستان رفسنجان ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر امروز در تالار عماد اجرا می‌شود و اجرای نمایش چای و متن به نویسندگی محمدحسین فرزاد و کارگردانی جابر منظری‌توکلی از شهرستان بافت در ساعت 18 امروز است.

صبح فردا و در ساعت 9 دومین روز جشنواره تئاتر استان کرمان با نمایش زیارت نطلبیده به نویسندگی امیر لشکری و کارگردانی بابک نوری از رفسنجان آغاز می‌شود و نمایش دربست به نویسندگی امیرحسن طاهری و کارگردانی امیرحسین طاهری و رضا مسلمی‌زاده از سیرجان در ساعت 10 و 30 دقیقه اجرا می‌شود.

نمایش هزار قصه هزار ساله به نویسندگی و کارگردانی حمید موسوی از سیرجان در ساعت 16 و 30 دقیقه بعد از ظهر و نمایش رد پر پروانه‌ای از آن سر دنیا به نویسندگی و کارگردانی جلیل امیری از شهرستان کرمان در ساعت 18 عصر پنجشنبه 18 مهر ماه برگزار می‌شود.

در سومین روز از بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان هم نمایش شاهزاده اپ به نویسندگی و کارگردانی مهدی حاج‌محمدی از شهرستان کرمان در ساعت 9 صبح و نمایش اگر شبی از شب‌های زمستان با آقای رئیس جمهوری همسفری به نویسندگی و کارگردانی مجید عتیق از شهرستان کرمان در ساعت 10 و 30 دقیقه صبح جمعه 19 مهر ماه اجرا می‌شود.

همچنین نشست‌های نقد و بررسی نمایش‌های بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 17 و 18 مهر ماه در ساعت 19 و 15 دقیقه و در روز جمعه ساعت 16 و 30 دقیقه در تالار عماد برگزار می‌شود.

آیین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان کرمان در ساعت 18 بعد از ظهر روز جمعه 19 مهر ماه با حضور مسئولان، هنرمندان و مردم هنردوست در تالار عماد مجموعه فرهنگی هنری انتظار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول