اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی انتظامی کردستان خبر داد

برگزاری 100 ویژه برنامه در هفته ناجا در کردستان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان از برگزاری 100 ویژه برنامه همزمان با هفته ناجا در این استان خبر داد.

برگزاری 100 ویژه برنامه در هفته ناجا در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جواد بنی‌عامریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته نیروی انتظامی با شعار «اقتدار پلیس در سایه، مردم‌داری، قانون‌مداری، روزآمدی» همزمان با سراسر کشور از 13 مهرماه جاری آغاز و تا 19 مهرماه ادامه دارد.

به گفته وی، بیش از 100 ویژه برنامه مختلف در طول این هفته در سطح استان اجرا می‌شود که 50 درصد آن کشوری و 50 درصد برنامه‌های بومی و ابتکاری خود استان است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: نخستین روز از هفته ناجا با شعار پیش‌بینی، آموزش و پیشگیری، امنیت عمومی نام‌گذاری شده و برنامه‌های مختلفی از جمله صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی‌و نشست خبری اصحاب رسانه با را در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه خواهیم داشت.

بنی‌عامریان به نا‌مگذاری روزهای دیگر این هفته نیز اشاره کرد و گفت: شعارهای هفته نیروی انتظامی هر ساله به صورت زنجیروار با انجام کارهای کارشناسی انتخاب و شعار روز شمار نیز با توجه به شعار اصلی تعریف و اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ به دلیل حجم زیاد ویژه برنامه‌های، هفته ناجا برخی از این برنامه‌ها از امروز در استان آغاز شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان از برگزاری کوهپیمایی نیروهای انتظامی خبر داد و گفت: امروز بیش از یک‌هزار نفر از کارکنان انتظامی و فرماندهی مرزبانی استان در این کوهپیمایی شرکت کردند.

بنی‌عامریان تصریح کرد: همایش پیاده‌روی کارکنان و خانواده‌های انتظامی استان نیز راس ساعت 8 صبح فردا از میدان حجاب به طرف میدان گاز برگزار و از طریق قرعه‌کشی جوایزی به برندگان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه 50 درصد برنامه‌های هفته ناجا به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، اضافه کرد: برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، تجلیل از خانواده معظم شهدا، حضور در گلزار شهدا، تجلیل از شهروندان قانونمند و نمونه ترافیکی، بازدید دانش‌آموزان از یگان‌های انتظامی، همایش همیاران و فرهنگ‌یاران پلیس و نمایش اقتدار و توان عملیاتی یگان‌های ویژه از جمله برنامه‌های شاخص استان در این هفته است.

وی تصریح کرد: ویزیت رایگان شهروندان در مراکز درمانی نیروی انتظامی، اعزام گروه‌های پزشکی و امدادی به روستاها، شرکت در نماز جمعه، برگزاری رزمایش امداد و نجات، برگزاری نشست‌های تخصصی با دانشگاه‌ها، دیدار با ائمه جمعه و جماعت، برگزاری محفل انس با قرآن و ملاقات عمومی و چهره‌ به چهره فرماندهان انتظامی استان با مردم از دیگر برنامه‌های ابتکار نیروی انتظامی در هفته ناجا در سطح استان خواهد بود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان در پایان با بیان اینکه ما در برگزاری برنامه‌های هفته ناجا دو هدف خاص را دنبال می‌کنیم، اضافه کرد: اطلاع‌رسانی در مورد اقدامات و عملکرد انتظامی استان و افزایش بیش از پیش مشارکت‌های مردمی با توجه به نقش آن در پیشبرد و تحقق اهداف مهم‌ترین دلیل برگزاری این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/79002/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول