اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساری

سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در ساری خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در ساری

حسین بریمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته نیروی انتظامی همایش بزرگ پیاده‌روی در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در روز جمعه 19 مهر همراه با برنامه‌های متنوع تصریح کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از ساعت هفت صبح میدان شهید قاسمی(عمارت شهرداری) آغاز و پس از پیمودن مسیرهایی همچون میدان ابن آشوب،میدان ساعت،میدان شهدا،میدان هلال‌احمر که در نهایت مقصد  و تجمع شرکت‌کنندگان در پارک بزرگ قائم در رودخانه تجن است.

بریمانی گفت: در برگزاری این همایش بزرگ خانوادگی صدا و سیمای مرکز تبرستان، فرماندهی انتظامی استان، فرمانداری ساری و ... مشارکت داشته و با همکاری این نهاد‌ها همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جوایز نفیس این همایش ابراز داشت: براساس قرعه به برندگان یک دستگاه خودرو پراید، ده‌ها کمک هزینه سفر معنوی به خانه خدا، عتبات عالیات و مشهد مقدس، موتورسیکلت، دوچرخه و ده‌ها کمک هزینه دیگر اهدا می‌شود.

وی با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه استانی تبرستان افزود: در سال جاری این همایش به عنوان دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در مرکز استان است که با حضور گسترده خانواده‌ها در ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول