اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ناجا

همایش پیاده‌روی خانوادگی در محلات برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته ناجا در این شهرستان خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در محلات برگزار می‌شود

مسعود قمری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این همایش پنج‌شنبه هفته جاری با همکاری نیروی انتظامی و با حضور پرسنل و خانواده ناجا و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری یک دوره مسابقه دو عمومی، ورزش صبحگاهی و برگزاری مسابقات طناب‌کشی از دیگر برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته ناجا است که با همکاری نیروی انتظامی در شهرستان محلات برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان محلات خاطر نشان ساخت: پلیس همواره در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی حضوری پررنگ داشته و با حضور خود امنیت برگزاری مسابقات را تامین می‌کند که هفته ناجا فرصت مناسبی برای قدردانی زحمات این عزیزان است.

قمری بیان داشت: همزمان با هفته ورزش و جوانان نیز برنامه‌های ویژه‌ای با هدف توسعه فرهنگ ورزش و ایجاد نشاط و شادی در جامعه با همکاری هیئت‌های مختلف ورزشی در محلات به اجرا گذاشته خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت: برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های هفته ورزش و جوانان است که 27 مهر ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان محلات افزود: شهرستان محلات یکی از شهرهای اصلی کشور در برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها است که خوشبختانه هر ساله با استقبال خوب شهروندان این جشنواره را برگزار می‌کند.

انتهای پیام/87012/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول