اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس گیلان خبر داد

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در رشت

معاون اجتماعی پلیس گیلان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا در 19 مهر جاری در رشت خبر داد.

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا جعفری‌خیرخواه امشب در نشست پلیس گیلان با تشریح برنامه‌های هفته ناجا اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی از ساعت هفت صبح روز جمعه 19 مهر جاری از مسیر میدان شهرداری رشت به طرف بوستان ملت این شهر با حضور باشکوه مردم و مسئولان ارشد استان برگزار می‌شود.

وی افزود: شهروندان رشت با شرکت در پیاده‌روی خانوادگی از جوایز ارزشمند آن مانند خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و دهها جوایز دیگر برخوردار می‌شوند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان، هدف از اجرای این همایش بزرگ را تقویت روحیه تعاملی، تعاون و همکاری بین کارکنان ناجا و آحاد جامعه برای توسعه امنیت اجتماعی عنوان کرد.

وی، با اشاره به فرا رسیدن هفته جهانی کودک، خانواده را نخستین و مهم‌‌ترین نهادی دانست که می‌تواند احترام به قانون را در کودکان نهادینه کند.

جعفری‌خیرخواه، توجه خانواد‌ه‌ها را به هشدارهای پلیس درباره استفاده فرزندانشان از اینترنت و توجه و مراقبت از آنها در راستای به خطر نیفتادن در دام گروه‌های تبهکار معطوف کرد.

وی افزود: مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره آرامش این معاونت، آماده ارائه خدمات رایگان در زمینه مشاوره خانوادگی، فردی، ازدواج و... برای عموم شهروندان در طول سال است.

این مسئول، آمادگی حوزه معاونت اجتماعی پلیس گیلان را برای همکاری با تمام نهادهای فرهنگی برای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه اعلام کرد.

انتهای پیام/2300/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول