اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع حجاب، ورزش و معنویت

همایش پیاده‌روی خانوادگی در فراهان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی با موضوع حجاب، ورزش و معنویت در این شهرستان خبر داد.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در فراهان برگزار می‌شود

مهرداد محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به برنامه‌های هفته ورزش و جوانان اظهار داشت: این همایش 26 مهر ماه همزمان با آغاز هفته ورزش در شهر فرمهین برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه دو عمومی در دومین روز از هفته ورزش در شهر خنجین، برگزاری مسابقات فوتسال چند جانبه در سومین روز از هفته ورزش و برگزاری مسابقات دارت از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت این هفته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فراهان عطر افشانی و گلباران قبور شهدای گمنام، حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه و  برگزاری نشست روسا و نایب روسای هیئت‌های مختلف ورزشی با امام جمعه را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت هفته ورزش و جوانان عنوان کرد.

محمودی تاکید کرد: این برنامه‌ها در دو بخش آقایان و بانوان و با هدف توسعه فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش خاطرنشان ساخت: ورزش، روحیه انسان را شاداب کرده و باعث نشاط و سلامتی فرد و جامعه می‌شود و جامعه‌ای که نیروی انسانی شاداب و سالم داشته باشد، برای توسعه پایدار سریع‌‌تر، گام بر می‌دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فراهان گفت: این شهرستان دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه ورزش همگانی است و در این راستا باید با همکاری و هماهنگی مناسب برای کسب استانداردهای لازم، گام‌های خود را برای رسیدن به اهداف مورد نظر بلندتر برداریم.

انتهای پیام/87001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول