اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری تبریز خبر داد

احداث 10 تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری تبریز

سرپرست شهرداری تبریز گفت: طراحی و احداث 10 تقاطع غیرهمسطح جدید در مسیرهای پرترافیک شهری در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفت.

احداث 10 تقاطع غیرهمسطح در دستور کار شهرداری تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  حسین اکبری در حاشیه نشست فوق‌العاده شورای اسلامی شهر با اعلام این خبر افزود: شهرداری تبریز به منظور حل و کاهش مشکل ترافیک شهری در برخی مسیرها و شریان‌های اصلی و پرتردد همچنین تسهیل رفت و آمد خودروها و وسایل نقلیه عمومی و شخصی برنامه‌ریزی جامعی برای طراحی و احداث 10 تقاطع غیرهمسطح در 10 مسیر مشخص را انجام داده است.

وی گفت: این برنامه در قالب لایحه‌ای سه فوریتی تقدیم شورای اسلامی شهر شده بود که خوشبختانه کلیات این لایحه به تصویب اعضای محترم شورا رسید.

اکبری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: برخی از این پروژه‌ها در بودجه سال‌جاری پیش‌بینی شده و برخی دیگر نیز برای سال 92 در دستور کار قرار خواهد گرفت تا از این طریق نسبت به رفع مشکلات شهروندان و حل معضل ترافیک اقدام شود.

سرپرست شهرداری تبریز در عین حال با اشاره به محل‌های احداث این تقاطع‌ها با تأکید بر اینکه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز بر احداث تقاطع‌های غیرهمسطح در میدان راه‌آهن، پل قاری و میدان آذربایجان در کنار دیگر طرح‌های پیشنهادی شهرداری نیز تأکید دارند، از اولویت‌بندی این تقاطع‌ها در روزهای آینده و تلاش برای آغاز مراحل اجرایی تعدادی از آنها خبر داد.

به اکبری، تقاطع‌های خیام و گلشهر در مسیر جاده ائل‌گلی، تقاطع غیرهمسطح ورودی وادی رحمت در اتوبان شهید کسایی، تقاطع غیرهمسطح میدان آذربایجان، تقاطع غیرهمسطح راه‌آهن، تقاطع غیرهمسطح پل قاری، تقاطع خیابان دکتر حسابی به اتوبان شهید کسایی و تقاطع استاد شهریار به ولیعصر (عج) از جمله مهم‌ترین تقاطع‌های مورد نظر برای احداث در مسیرهای یاد شده هستند.

سرپرست شهرداری تبریز در عین حال ابراز امیدواری کرد با احداث این تقاطع‌ها زمینه برای کاهش حجم ترافیک در مسیرهای یاد شده فراهم شود. 

انتهای پیام/60001/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول