اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های مازندران خبر داد

ایمن‌سازی 100 مدرسه بین‌راهی در مازندران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران از ایمن‌سازی 100 مدرسه بین‌راهی استان در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خبر داد.

ایمن‌سازی 100 مدرسه بین‌راهی در مازندران

مجیدرضا نصرالله‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، یکی از اهداف مهم سازمان حمل و نقل و پایانه‌های مازندران را کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای در استان دانست و اظهار داشت: همکاری بین اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها و فرماندهی انتظامی مازندران وجود دارد و خدمات رفاهی را در اختیار پلیس مازندران قرار می‌دهیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مازندران با اشاره به اینکه ساخت ساختمان پلیس‌راه‌های مازندران و تحویل دوربین‌های کنترل سرعت خودروها بر عهده اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها است، افزود: در دو سال اخیر حدود 30 دوربین نظارت تصویری در جاده‌های مختلف استان مازندران نصب شد.

نصرلله‌نژاد تصریح کرد: نصب این تعداد دوربین‌های نظارت تصویری با هدف هوشمندسازی جاده‌های مازندران انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طرح هوشمند‌سازی جاده‌های استان در حال افزایش است، گفت: حدود 65 دستگاه تردد شمار آنلاین در جاده‌های استان نصب شده است.

نصرالله‌نژاد خاطرنشان کرد: اطلاعات جاده‌ها و ورودی خروجی وسایل نقلیه که توسط دستگاه‌های تردد شمار کسب می‌کنیم، به پلیس، استانداری مازندران و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مازندران گزارش می‌دهیم.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های مازندران بیان کرد: پس از هرگونه تصادف و رویداد مهمی که در دستگاه‌های تردد شمار و دوربین‌های نظارتی مشاهده شود، آن را به اورژانس، هلال احمر، راهداری و فرماندهی انتظامی استان برای حضور هرچه سریع‌تر در مکان رویداد گزارش می‌دهیم.

نصرالله‌نژاد از شناسایی 400 مدرسه بین‌راهی در مازندران خبر داد و گفت: بیش از 100 مدرسه بین‌راهی استان در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ایمن شد.

وی با اشاره به طراحی نرم‌افزارهای آموزشی در زمینه عبور و مرور صحیح دانش‌آموزان از خیابان، گفت: چراغ‌های چشمک‌زن و شعارهایی برای رانندگان در زمینه نزدیک‌شدن به مدارس در حاشیه جاده‌ها و مدارس استان مازندران نصب شد.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول