اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان عنوان کرد

ایمن‎سازی مسیر اصفهان به بهارستان/ جداسازی لاین حرکت اتوبوس‎ها

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ایمن‎سازی مسیر اصفهان به بهارستان، جداسازی لاین حرکت اتوبوس‎ها، مشخص کردن ایستگاه‎های در طول مسیر، احداث کنارگذر کندرو از جمله پیشنهادات پلیس راه استان در جلسه استانداری بود.

ایمن‎سازی مسیر اصفهان به بهارستان/ جداسازی لاین حرکت اتوبوس‎ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به جمعیت کنونی شهر جدید بهارستان و خوابگاهی بودن این شهر و همچنین فاصله 15 کیلومتری این شهر با اصفهان بیشترین نقل و انتقال شهروندان این شهر با اتوبوس انجام می‌پذیرد اتوبوس‌های موجود در ناوگان بهارستان بسیار فرسوده هستند و عمرشان برای جابه‌جایی مسافر از بهارستان به اصفهان با توجه به طولانی بودن مسیر به اتمام رسیده است و دیده شده بسیاری از همین اتوبوس‌های فرسوده در طی مسیر خراب و مسافران را سرگردان می‌کنند توسعه و گسترش حمل و نقل عمومی شهر بهارستان با توجه به رشد جمعیت این شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

چندی پیش راهنمایی و رانندگی به ناوگان حمل و نقل شهر بهارستان در خصوص تردد اتوبوس‎های فرسوده و یا اتوبوس‎هایی که بیش از ظرفیت مسافر سوار می‌کنند هشدار داد در آن زمان تصمیم شورای شهر بهارستان و ناوگان حمل و نقل عمومی بهارستان بر آن شد که اقدام به احداث پایانه کنند تا مشکل کمی مرتفع شود، اما پس از گذشت مدت کوتاهی با اعتراضات مردمی پایانه تعطیل شد و سیستم اتوبوسرانی به حالت قبلی خود بازگشت در همین راستا نیز شورای عالی ترافیک استان، شورای اسلامی شهر بهارستان و سازمان حمل ‎و نقل همگانی شهر بهارستان جلسه‎ای تشکیل دادند و مقرر شد که تا 30 مهر ماه سال جاری مسئله اتوبوس‌های این شهر مرتفع شود.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: جاده اصفهان به بهارستان جاده‎ای است که به خودی خود بسیار ناامن و پرحادثه است، این جاده فاکتورهای لازم برای یک جاده سالم را ندارد و به ویژه در ورودی شهر بهارستان دوربرگردان بسیار خطرناکی وجود دارد که تصادفات مرگباری را رقم می‌زند.

وی ادامه داد: شهر بهارستان شهری خوابگاهی است و محل کار و تحصیل بسیاری از شهروندان این شهر در اصفهان است و ناگزیرند هر روز با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به اصفهان بروند متاسفانه اتوبوس‌های بهارستان بسیار فرسوده‌اند و هر از چندگاهی شاهد هستیم که یکی از این اتوبوس‌ها در مسیر خراب شده است و مسافران آن در جاده خطرناک اصفهان شیراز سرگردان شده‌اند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: جان مردم برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است و بر سر جان مردم با هیچ کس معامله نمی‎کنیم همواره پیشگیری بهتر از درمان است. حادثه تلخی که چندی پیش در جاده قم-تهران به وقوع پیوست فقط پشیمانی به دنبال داشت و صدها نفر را داغدار جان عزیزانشان کرد اگر لازم باشد جلوی تردد اتوبوس‌های بهارستان را می‌گیریم اما از جان مردم حراست می‎کنیم.

وی اضافه کرد: جلسه‌ای در استانداری با حضور استاندار، معاونان استاندار و فرماندار اصفهان برگزار شد که ما در این جلسه خطرات موجود در این جاده پرحادثه و ناامن را برای مسئولان استانی تشریح کردیم و پیشنهاداتی نیز جهت برون رفت از مشکلات این جاده مواصلاتی مطرح کردیم.

رضایی افزود: ایمن‎سازی مسیر اصفهان به بهارستان، جداسازی لاین حرکت اتوبوس‎ها، مشخص کردن ایستگاه‎های در طول مسیر، احداث کنارگذر کندرو از جمله پیشنهادات پلیس راه استان در جلسه استانداری بود.

وی تاکید کرد: بودجه‎های خوبی نیز برای ساماندهی وضعیت این جاده در نظر گرفته شده است و با برنامه‌ریزی‎های درست و به جا توسط مسئولان می‌توان مشکلات این جاده را مرتفع کرد.

انتهای پیام/63021/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول