اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعاتی پس از تجمع جمعی از مردم هرمزگانی صورت گرفت

مجمع نمایندگان هرمزگان طی بیانیه‌ای به مردم اطمینان خاطر داد

مجمع نمایندگان هرمزگان ساعاتی پس از تجمع جمعی از مردم این استان در مقابل استانداری جدید هرمزگان که خواهان لغو مصوبه مرتبط با الحاق بخش‌هایی از پارسیان به فارس بودند، طی بیانیه‌ای به مردم در این مورد اطمینان خاطر داد.

مجمع نمایندگان هرمزگان طی بیانیه‌ای به مردم اطمینان خاطر داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، متن بیانیه مجمع نمایندگان هرمزگان که ساعاتی پس از تجمع جمعی از مردم این استان در روبروی استانداری جدید هرمزگان صادر و نسخه‌ای از آن به فارس ارسال شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف، دریادل و ولایتمدار استان هرمزگان

نگرانی‌ها و دغدغه‌مندی شما عزیزان نسبت به مصوبه هیئت دولت مبنی بر جداسازی بخش‌هایی از شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان و الحاق آن به استان فارس، که در دولت دهم تصویب و در این دولت (دولت یازدهم) ابلاغ شد را طی روزهای اخیر با پیگیری هر چه تمام‌تر به مدیران عالی نظام منتقل گردید.

بر این اساس و با توجه به اهمیت موضوع، مسئله در سطوح مختلف پیگیری و آنچه تاکنون حاصل شد را از طریق رسانه‌ها به اطلاع رساندیم.

عصر روز گذشته و با به نتیجه رسیدن پیگیری‌های گسترده نماینده محترم ولی فقیه در استان و نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی اجرای این مصوبه از سوی مسئولان ارشد نظام متوقف گردید.

لذا ضمن تشکر و سپاس از حساسیت به جا و منطقی شما مردم عزیز که نشان از شور سرشار از شعور و برگرفته از حس عشق به میهن و پاسداری از نظام اسلامی و دستاوردهای آن و همین طور پاسداری از هویت خلیج فارس در کرانه سواحل جنوبی کشورمان بوده است و ضمن تقدیر از رئیس محترم جمهور، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، نماینده محترم ولی فقیه در استان، نائب رئیس محترم مجلس، وزیر محترم کشور و به ویژه دبیر محترم شورای عالی امنیت ملی که در این مدت با قاطعیت و دلسوزی هر چه تمام در این زمینه تلاش‌های خود را به کار بستند، اعلام می‌داریم که تا احقاق حقوق مردم استان پیگیری‌های خود را هوشمندانه و با تدبیر و منطبق با قانون ادامه داده و مانع از تضییع حقوق مردم هرمزگان شویم.

در پایان بار دیگر احساسات پاک مردم هرمزگان را ارج نهاده و تقاضا داریم مردم عزیز هرمزگان در تک تک شهرها با کنترل احساسات پاک خود و با رعایت خویشتن داری، اجازه سوء استفاده برخی از فرصت طلبان و معاندان نظام اسلامی و بهره‌گیری از این عواطف پاک و الهی را نداده و با حفظ آرامش و متانت و نجابت خود که از ویژگی‌های بارز مردمان این دیار است، سعی شود طی روزهای پیش رو از هرگونه تجمع و اقدام غیرقانونی خودداری شود.

بدیهی است که نمایندگان شما در خانه ملت از همه ظرفیت‌های قانونی خود برای دفاع از یکپارچگی هرمزگان عزیز استفاده خواهند کرد و شما را در جریان آخرین پیگیری ها قرار خواهند داد.

انتهای پیام/88001/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول