اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با پرسنل ناجا مطرح شد

نظر فرماندار رودان درباره قاچاق سوخت

فرماندار رودان گفت: رواج قاچاق سوخت از ترفندها و نقشه‌های جدید دشمن است که با این کار دشمن تقابل مستقیم بین مردم و دستگاه‌های امنیتی را دنبال می‌کند.

نظر فرماندار رودان درباره قاچاق سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان واقع در شرق مرکز هرمزگان، غلامرضا نظر‌نژاد امشب در جمع پرسنل نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا، در بخش اول سخنان خود به مسائل منطقه‌ای و جهانی پرداخت و با مورد اشاره قرار دادن تحرکات و سیاست‌های خصمانه دشمن در ایجاد و بروز ناامنی در کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه جمهوری اسلامی، گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف شوم خود به بهانه‌های مختلف ناامنی را در کشورهای اطراف ایجاد کرد و با تربیت تروریسم و حضور نظامی در کشورهای افغانستان و عراق، دامنه ناامنی را به کشور جمهوری اسلامی کشاند.

وی در ادامه افزود: فرآوری مواد مخدر به صورت صنعتی، به وجود آوردن گروه‌های تروریستی و تکفیری، پرورش القاعده، رواج وهابیت و سلفی‌گری در قالب‌ها و قامت‌های جاسوسی از کارهایی است که دشمن در سال‌های اخیر به شدت آن را دنبال کرده و بخش عظیمی از انرژی و نیروی ما را به خود معطوف کرده است.

رئیس شورای تامین رودان با بیان اینکه دشمن با ایجاد پایگاه نظامی در عراق کارهای تروریستی را تعریف می‌کند، اظهار داشت: دشمن در تلاش است در کشور عراق بین قومیت‌ها، مذاهب، مردم و مسئولان این کشور وفاق و همدلی شکل نگیرد.

فرماندار رودان با بیان اینکه هم‌اکنون در بخش‌های مختلف کشور، امنیت برقرار و حاکم است، عنوان کرد: ماحصل تلاش و همت نیروهای امنیتی کشور، تامین امنیت و برقراری نظم و آرامش در جامعه است که در این راه بوده‌اند جان برکفانی که جان خود را تقدیم آسایش و امنیت مردم کرده و در این راه شهید شده‌اند.

نظر‌نژاد همچنین به قاچاق سوخت نیز اشاره و تصریح کرد: رواج قاچاق سوخت از ترفندها و نقشه‌های جدید دشمن است که با این کار دشمن تقابل مستقیم بین مردم و دستگاه‌های امنیتی را دنبال می‌کند.

فرماندار رودان در بخش دوم سخنان خود هفته نیروی انتظامی را تبریک و توصیه‌هایی هم به این نیرو داشت و با بیان اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با بزهکاران و ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: نیروی انتظامی باید با مدنظر قرار دادن معنویت و خودسازی، خود را از آسیب‌ها مصون نگه دارد و پاسدار ارزش‌های والای نظام و انقلاب اسلامی باشد.

ارتباط و تعامل با مردم، بهره‌گیری از اطلاعات و ظرفیت‌ها و امکانات مردمی، بالا بردن توان تاکتیکی و فیزیکی و داشتن هدف و برنامه در اجرای امور از دیگر توصیه‌ها و موارد مهمی بود که فرماندار رودان در این نشست به آن اشاره کرد.

فرماندار رودان در پایان با قدردانی از نیروهای امنیتی و نیروی انتظامی بر استفاده از ظرفیت و امکانات مردمی توسط این نیرو تاکید کرد.

سرهنگ مجید حاجی‌زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رودان نیز در ادامه با ارائه عملکرد این نیرو در شش ماه نخست سال جاری، شعار امسال نیروی انتظامی را سهم من در امنیت و آرامش عنوان کرد و همه مردم و تمامی دستگاه‌های دست‌اندرکار امنیتی را به همکاری و همراهی با نیروی انتظامی فرا خواند.

به گزارش فارس صبح روز شنبه در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان رودان با حضور فرماندار و رئیس شورای تامین و برخی از مسئولان اجرایی این شهرستان در محل نیروی انتظامی برگزار شد.

انتهای پیام/88001/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول