اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

ترکیب شورای اسلامی شهرستان رودان مشخص شد

با برگزاری انتخابات و مراحل رای‌گیری توسط اعضای شورای اسلامی شهرستان رودان ترکیب اعضا و هیئت رئیسه این شورا و نماینده شورای این شهرستان در استان مشخص شد.

ترکیب شورای اسلامی شهرستان رودان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، غلامرضا نظرنژاد فرماندار رودان شامگاه چهارشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان با گرامیداشت یاد و نام شهدا و ایثارگری جانبازان، ایثارگران و آزادگان در هشت سال دفاع مقدس، از مشخص شدن ترکیب شورای اسلامی در بخش‌های تابعه از جمله جغین، بیکاه، رودخانه و بخش مرکزی و همچنین از مشخص شدن ترکیب شوراهای اسلامی شهرهای بیکاه، زیارتعلی و شهر رودان خبر داد.

وی در این نشست استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها توسط شوراهای اسلامی را فرصتی برشمرد که راه رسیدن به اهداف را هموارتر می‌کند.

نظرنژاد با تاکید بر همدلی و وفاق در ارکان شوراهای اسلامی روستاها، بخش‌ها، شهرها و شهرستان افزود: بخشی از موفقیت‌های تحقق یافته در شهرستان حاصل تلاش بی‌وقفه شوراهای اسلامی است که امیدواریم این روحیه در بین ارکان شوراهای اسلامی در تمامی سطوح سایه‌گستر باشد.

فرماندار رودان در بخش پایانی سخنان خود از تلاش و خدمات‌رسانی اعضای شوراهای اسلامی در دوره سوم فعالیت شوراها تشکر و قدردانی و برای اعضای شوراهای اسلامی در دوره چهارم آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی شهرستان رودان با برگزاری و انجام مراحل انتخابات و رای‌گیری، ترکیب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان رودان را مشخص کردند.

در پایان رای‌گیری دوست‌محمد حاجبی رئیس، موسی سالاری نایب رئیس، هدایت صادقی خزانه دار و اسماعیل مظفریان منشی شورای اسلامی شهرستان رودان شدند.

همچنین منصور فرهادی، غلامرضا انباز و محمد رمون‌زاده به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرستان رودان برگزیده شدند.

همچنین اعضای شورای اسلامی شهرستان رودان از بین خود، منصور فرهادی را به عنوان نماینده برای عضویت در شورای اسلامی استان هرمزگان معرفی کردند.

انتهای پیام/88005/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول