اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش راور خبر داد

برگزاری جشن قرآن‌آموزی در مدارس راور

مدیر آموزش و پرورش راور گفت: جشن قرآن‌آموزی در مدارس شهرستان راور برگزار شد.

برگزاری جشن قرآن‌آموزی در مدارس راور

علی علی‌آبادی امروز در حاشیه آیین نمادین جشن قرآن در شهرستان راور که در محل دبستان شهید نواب صفوی برگزار شد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در راور اظهار داشت: برای انس دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی با کتاب آسمانی مسلمانان جشن قرآن با حضور والدین در مدارس ابتدایی راور برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: این جشن در راستای سیاست‌های وزارت آمـوزش و پـرورش مبنی بر انس با قرآن از سنین اولیه کودکی و استفاده از فرصت طلایی سن رشد در تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش راور تصریح کرد: از آنجایی که هدف از برگزاری این جشن آشنایی و انس دانش‌آموزان با قرآن و ایجاد خاطره‌ای شیرین از آغاز آموزش رسمی قرآن است، تاکید شده مباحث قرآنی برای دانش‌آموزان به زبان ساده و مناسب با گروه سنی آنها تبیین شود.

علی‌آبادی خطاب به دانش‌آموزان گفت: قرآن نور است و با فراگیری و تلاوت قرآن دل‌هایتان را نورانی کنید و با آغاز آموزش قرآن از دوره ابتدایی و بر اساس دستورات کتاب خدا تربیتی قرآنی پیدا کنید.

به گزارش فارس؛ در این جشن دانش‌آموزان با در دست داشتن کتاب‌های قرآن آموزش رسمی قرائت این کتاب آسمانی را آغاز کردند و این مراسم امروز در تمام مدارس ابتدایی در دوره اول شهرستان راور برگزار شد.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول