اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز جهانی کودک

گالری سوره سنندج میزبان نقاشی کودکان می‌شود

رئیس حوزه هنری کردستان از برگزاری نمایشگاه نقاشی‌ کودکان به مناسبت روز جهانی کودک در گالری سوره سنندج خبر داد.

گالری سوره سنندج میزبان نقاشی کودکان می‌شود

امین مرادی در گفتگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی کودکان با هدف شناساندن استعدادهای کودکان در زمینه نقاشی برگزار می‌شود و شامل آثار کودکان در رده‌های سنی مختلف شرکت‌کننده دوره‌های آموزشی ترم تابستان گذشته حوزه هنری کردستان هستند.

مرادی تصریح کرد: کار داوری و گزینش نهایی آثار نقاشی به عهده استاد «فردین صادق‌ایوبی» و «خه‌بات نودینیان» از نقاشان برجسته کردستانی است و به برگزیدگان به رسم یادبود هدایایی داده می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های آموزشی حوزه هنری در ترم تابستان گذشته گفت: در این ترم با توجه به فرصت اوقات فراغت علاقه‌مندان به فراگیری رشته‌های هنری، آموزش رشته‌های مختلف موسیقی، تجسمی، نمایش، سینما، آفرینش‌های ادبی شعر و داستان کردی و فارسی و همچنین آموزش زبان کردی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شده است.

به گفته وی، بیش از 500 نفر هنرجو در این کلاس‌ها ثبت‌نام کردند و در رشته‌های مختلف آموزش دیده‌اند.

رئیس حوزه هنری کردستان افزود: در پایان کلاس‌ها از هنرجویان امتحان‌های لازم اخذ و در نظرسنجی‌های صورت گرفته خوشبختانه رضایت بسیار بالای هنرجویان از کلاس‌ها حاصل شده است.

به گفته مرادی، در کنار کلاس‌های آموزش نقاشی کودک حوزه هنری استان کردستان به منظور پر نمودن اوقات والدین کودکان شرکت‌کننده در این کلاس‌ها یک دوره آموزش روان‌شناسی و تربیتی با حضور دکتر عرجونی از روانشناسان حوزه کودک ونوجوان برگزار شد.

وی گفت: برگزاری ورک‌شاپ‌های هنری به منظور بالا بردن سطح هنری هنرمندان با استفاده از توان علمی و تخصصی اساتید برجسته کشوری در بخش‌های مختلف هنری و جلسات متعدد نقد و بررسی و هم‌اندیشی از دیگر برنامه‌ها اجرا شده توسط حوزه هنری استان در تابستان گذشته بوده است.

رئیس حوزه هنری کردستان با بیان اینکه آثار هنرجویان کلاس نقاشی کودک حوزه هنری با مربی‌گری « سمیه کریمی» نمایشگاه داده می‌شود، تصریح کرد: همزمان با نمایشگاه نیز در فضای جنبی نمایشگاه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان مسابقه نقاشی ویژه کودکان برگزار می‌شود.

مرادی ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان به منظور بازدید از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مذکور از ساعت 16 روز چهارشنبه 17 مهر افتتاح و در ایام برگزاری در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 10 تا 12 و 16 الی 20 آماده بازدید علاقمندان است.

وی در پایان تصریح کرد: در پایان نیز با حضور خانواده‌ها از تمامی هنرجویان کودک کلاس نقاشی با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/79002‌/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول