اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته فرهنگی بم ‌انجام شد

برگزاری نقاشی 2 هزار متری در بم

در هفته فرهنگی بم نقاشی طولی 2 هزار متری‌ با حضور دانش‌آموزان این شهرستان ترسیم شد.

برگزاری نقاشی 2 هزار متری در بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، پیش از ظهر امروز مراسم نقاشی طولی با حضور بیش از 3 هزار و 500 دانش‌آموز بمی برگزار و کودکان پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان مقطع دبستان به ترسیم نقاشی 2 هزار متری پرداختند.

حسین زین‌الصالحین فرماندار بم در این مراسم اظهار داشت: هفته فرهنگی‌ بم یک جریان فرهنگی عظیم است که همه مردم شهرستان در بخش‌های مختلف با آن درگیر هستند‌.

وی افزود‌: در ابتدای هفته فرهنگی کودکان و نوجوانان را مد‌نظر قرار دادیم تا در محیطی شاد به انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری بپردازند.

زین‌الصالحین عنوان کرد: ایجاد جامعه‌ای همراه با نشاط و شادابی از برنامه‌های اصلی ما در هفته فرهنگی بم است و مسئولان شهرستان تمام توان خود را در این راستا به کار می‌برند.

فرماندار بم با بیان اینکه رضایت ما در شادی و رضایت مردم است، ابراز داشت: ‌در هفته فرهنگی بم ظرفیت، توان و زیبایی‌های شهرستان را معرفی می‌کنیم.

مریم معروفی مسئول کمیته فرهنگی هفته بم گفت: برگزاری نقاشی طولی به مناسبت روز جهانی کودک و با هدف تعامل و همدلی کودکان با یکدیگر انجام شد و سعی کردیم محیطی شاد و مفرح برای کودکان ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه نقاشی زبان کودکی است خواستیم کودکان با زبان خویش با همدیگر و نیز با بزرگسالان صحبت کنند.

معروفی با بیان اینکه این مراسم با همکاری 20 نفر از اعضای انجمن هنرهای تجسمی شهرستان برگزار شد، گفت: اجرای نقاشی دیواری توسط هنرمندان نقاشی که از دیگر برنامه‌های کمیته هنری است در ‌سطح شهر انجام می‌شود.

به گزارش فارس، اجرای موسیقی سنتی و محلی، موسیقی پاپ و اجرای نمایش خیابانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول