اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تعدادی از دانشجویان نیکوکار مشهدی

نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن خونی برپا شد

نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن خونی در نگارخانه فردوسی مشهد برگزار شد.

نمایشگاه نقاشی کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن خونی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تعدادی از دانشجویان نیکوکار با تشکیل گروهی به نام آوای شادی اقدام به برگزاری نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن خونی کردند.

هادی علی‌یاری یکی از اعضای گروه آوای شادی امروز در گفت‌وگو با فارس هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن خونی اعلام کرد.

وی گفت: به منظور ایجاد حلقه عاطفی بین کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن خونی و همزمان با روز جهانی کودک اقدام به برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار این عزیزان نموده و عواید آن را صرف رسیدگی به امور درمانی کودکان سرطانی می‌کنیم.

علی‌یاری در ادامه گفت: گروه 12 نفره آوای شادی (حامی کودکان با بیماری‌های خاص) در قالب یک گروه مستقل و با هدف کلی افزایش سطح کیفیت زندگی و امید به زندگی کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص در سال 1390 فعالیت خود را با همکاری تعدادی از اعضای کادر پزشکی و درمان و مسئولین بیمارستان تخصصی اطفال دکتر شیخ مشهد آغاز کردند.

وی گفت: از جمله فعالیت‌های ما برگزاری کارگاه نقاشی در بیمارستان شیخ جهت ایجاد روحیه شاد و محیط دوستانه در بیمارستان و ملاقات هفتگی اعضای گروه با کودکان و گذران لحظاتی شاد در کنار کودکان بستری است.

علی‌یاری افزود: برگزاری نمایشگاه نقاشی از آثار این کودکان در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان و اکران فیلم سینمایی در آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قوچان و اختصاص درآمدهای حاصل از این برنامه‌ها در روند درمان کودکان مبتلا به بیماری‌های خاص از دیگر فعالیت‌های این گروه است.

عضو گروه آوای شادی در ادامه گفت: امسال این نمایشگاه در نگارخانه فردوسی مشهد از تاریخ 12 تا 17 مهر ماه در ساعات 9 صبح الی 13 و 17 الی 20 دایر می‌باشد تا افراد با بازدید از این نمایشگاه و در صورت تمایل خرید این نقاشی‌ها به نفع کودکان مبتلا به بیماری‌های مزمن اقدامات خوبی در درمان آنها انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در کنار نقاشی‌های کودکان عکاسان مطرحی از استان و کشور همچون فرشاد فداییان که یکی از بزرگترین مستندسازان کشور است و سروش جوادیان و امیر حسین حیدریان و ... با اهدای یکی از بهترین آثار عکاسی خود در جهت حمایت از این عزیزان اقدام کرده‌اند گفت: امیدواریم تا پایان برگزاری نمایشگاه با جمع آوری مبلغ قابل توجهی که از فروش این عکس‌ها و نقاشی‌ها به دست می‌آوریم بتوانیم گامی بهتر از قبل در حمایت از کودکان با بیماری‌های خاص برداریم.

به گزارش خبرنگار فارس در بازدید از این نمایشگاه جملاتی بسیار زیبا و تاثیرگذار از دست نوشته‌های این کودکان در نمایشگاه مانند یا ضامن آهو به دادم می‌رسی، منو شفا می‌دهی، آرزو می‌کنم که همه بچه‌ها خوب شوند و هیچ کس مریض نشود، آرزوی من سلامتی تمامی خانواده‌ام است به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/2202/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول