اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:

فاضلاب عمده مشکل آبادان است

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: فاضلاب عمده مشکل این شهرستان است.

فاضلاب عمده مشکل آبادان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرشید بهشتی در جلسه اعضای شورای شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده با استاندار و مدیران کل خوزستان که عصر امروز در فرمانداری آبادان برگزار شد در سخنانی  اظهار کرد: مشکلات آبادان بسیار زیاد است و نمی‌توان در مدت زمان کوتاه آن را حل کرد.

وی افزود: یکی از عمده‌ترین مشکلاتی که این شهر با آن مواجه است در زمینه فاضلاب است که به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: این مسئله موجب شده است تا شهرداری نتواند در زمینه آسفالت و تعمیر و ترمیم حفاری‌های بسیاری از مناطق کار خود را انجام دهد.

بهشتی تصریح‌کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در آبادان وجود داشت در خصوص زمین‌های دولتی بود که با کارگروهی که تشکیل شد مقرر شد این زمین‌ها به شهرداری واگذار شود اما در عمل این مصوبه در بوروکراسی اداری گیر کرده است.

وی اضافه‌کرد: علاوه بر آن و با توجه به حجم فراوان کار موجود در آبادان و خرمشهر این دو شهرستان به اعتبارات فراوانی نیاز دارد که باید از طریق استانی و ملی برای تامین آنها رایزنی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان‌کرد: مسئله حفاری‌ها دیگر مشکلی است که در این شهر وجود دارد که متاسفانه دستگاه‌های حفاری به وظایف خود به خوبی عمل نمی‌کنند.

بهشتی افزود: در حوزه حمل و نقل عمومی با کمبودهایی مواجه هستیم که انتظار داریم تا پیگیری‌های لازم برای ورود ماشین‌آلات حمل و نقل عمومی از طریق منطقه آزاد اروند برای آبادان  انجام شود.

وی گفت: در مجموع می‌توان گفت آبادان با مشکلات فراوانی را دارد اما موارد اشاره شده بخشی از مهم‌ترین آنهاست که انتظار داریم نسبت به رفع آنها چاره‌اندیشی شود.

انتهای پیام/72008/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول