اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آبفای مازندران:

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ساری 700 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب وفاضلاب مازندران با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای مدول نخست تصفیه‌خانه فاضلاب ساری این پروژه بیش از 720 میلیارد ریال صرف شده است گفت: برای اتمام مدول دوم 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ساری 700 میلیارد ریال اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، جانعلی قنبری اظهار داشت: در عملیات اجرایی طرح فاضلاب شهری در ساری تاکنون بیش از 300 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب به اجرا در آمده است.

وی هدف از اجرای پروژه فاضلاب ساری را جمع‌آوری، تصفیه و دفع فاضلاب به روش مدرن و بهداشتی، پیشگیری از آلودگی‌های زیست محیطی عنوان کرد و گفت: در راستای سالم‌سازی و حفظ محیط زیست شهری و افزایش بهداشت عمومی جامعه در حال حاضر در طول شبانه‌روز 5 هزارمتر مکعب فاضلاب وارد تصفیه‌خانه ساری می‌شود.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب ساری در چهار مدول طراحی شده است تصریح کرد: با اختصاص مدول اول این طرح 105 هزار نفر زیرپوشش خدمات دفع بهداشتی فاضلاب قرار می‌گیرد.

قنبری از آمادگی آبفای شهری استان برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای اجرای طرح فاضلاب از طریق روش BOT و با هدف خرید تضمینی پسآب تصفیه شده توسط دولت خبر داد و گفت: تا پایان شهریور امسال 14 هزار فقره انشعاب واگذار شده که 4035 فقره آن جاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح فاضلاب در ساری و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود.

قنبری تاکید کرد: بر این اساس شرکت آب و فاضلاب استان با نگاهی کلان و تحمل مشکلات اجرایی پروژه اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استانداردهای زیست محیطی جهان کرد و با تلاش مستمر در ارتقاء سطح بهداشت عمومی گام‌های بلندی برداشته است.

قنبری از انجام کار شبکه فاضلاب در منطقه بلوار طالقانی، بلوار خزر، کمربندی شرقی، کمربندی غربی، معلم، بلوار فرح‌آباد، بلوار عسگری محمدیان، ضلع غربی بلوار کشاورز شهر ساری خبرداد و افزود: شهروندان برای مشارکت در این طرح ملی برای نصب انشعاب فاضلاب منازل خود به آب و فاضلاب منطقه ساری مراجعه کنند.

وی یاد‌آور شد: مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب ساری با ظرفیت تصفیه 23 هزار و 240 متر مکعب فاضلاب در شبانه‌روز در حال اجرا است.

معاون مهندسی و توسعه آبفای مازندران با اشاره به اینکه تاکنون برای اجرای مدول نخست این پروژه بیش از 720 میلیارد صرف شده است تصریح کرد: برای اتمام مدول دوم 700 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول