اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی شهرستان بناب:

استفاده از فاضلاب شهری برای آبیاری مزارع جرم مشهود است

دادستان عمومی شهرستان بناب گفت: علاقه ندارم دنبال یافتن مقصر و قربانی مسئولان باشم! همه ما مسئولیم و باید به وظایف قانونی خود عمل کنیم.

استفاده از فاضلاب شهری برای آبیاری مزارع جرم مشهود است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید قاسمی‌وند ظهر امروز در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی بناب با بیان اینکه با معضلی جدی مواجه هستیم، اظهار کرد: از نزدیک ضمن حضور در محل، وضع اسفبار را مشاهده کردم ولی اعتقاد دارم که گاهاً در عملکردهای خود دچار فرسایش شده و از اصل هدف دور هستیم.

دادستان عمومی شهرستان بناب تأکید کرد: موفقیت زمانی حاصل خواهد شد که امورات پیگیری شوند و هرزمان مجموعه‌ای که پیگیر مسائل و امورات خود بوده و پای کار آمده‌اند، قطعاً به نتایج خوبی دست یافته‌اند.

وی اظهار کرد: انداختن مسئولیت‌ها به گردن همدیگر را شیوه پسندیده‌ای نمی‌بینم، از این رو بنده وظیفه خود می‌دانم که در کنار مسئولان شهر باشم و لازم می‌دانم از جدیت و پیگیری برخی مسئولان شهرستان که بنده از آنها درس گرفته‌ام، تشکر کنم.

قاسمی‌وند در عین حال تصریح کرد: مرگ پنهانی در این شهرستان در حال اتفاق افتادن است که باید علل آن مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

دادستان عمومی بناب با بیان اینکه مسئولیت پیگیری و رسیدگی به این پرونده را شخصاً عهده‌دار خواهم بود، گفت: به تمامی افرادی که در سطح شهرستان محصولات زراعی را با فاضلاب شهری آبیاری می‌کنند، هشدار می‌دهم که این اقدام یک جرم مشهود است و هرکس آن را گزارش کند، مکلف به حضور در محل برای جمع‌آوری ادوات جرم و دستگیری متهم خواهیم بود.

انتهای پیام/60004/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول