اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تقدیر از ایثارگران آبفار کهگیلویه و بویراحمد

سردار امیری: خون جهادی هنوز در رگ‌های آب و فاضلاب روستایی جاری است

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارکنان آبفار از بازماندگان جهاد سازندگی هستند که هنوز با همان روحیه مشغول به خدمت هستند.

سردار امیری: خون جهادی هنوز در رگ‌های آب و فاضلاب روستایی جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عصر امروز و با حضور خانواده ایثارگران آبفار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی از ایثارگران و خانواده شهدای آبفار استان تجلیل به عمل آمد.

سردار یونس امیری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: پرسنل غیور و زحمت‌کش آبفار در زمان جنگ نیز در لباس جهاد سازندگی مشغول خدمت به مناطق محروم بودند و از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل دریغ نمی‌کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پرسنل آبفار امروزه در خط مقدم خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند و این تلاش و جدیت آن‌ها کمتر از جنگ با رژیم بعث نیست.

امیری بیان داشت: تا قبل از انقلاب بیش از 99 درصد روستاهای کشور از آب آشامیدنی سالم برخوردار نبودند و در حال حاضر بیش از 85 درصد روستاهای مناطق مختلف کشور از نعمت آب شرب سالم برخوردار شده‌اند. 

38 درصد از کارکنان آبفار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شاهد و ایثارگر هستند

سجاد رستگار در این مراسم با اشاره به این‌که 38 درصد کارکنان آبفار کهگیلویه و بویراحمد از خانواده شهدا و ایثارگر هستند، تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به وجود چنین خانواده‌هایی در بدنه خود افتخار می‌کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: کشور اسلامی ایران هر چه دارد به برکت خون شهدا و مرارت‌هایی است که خانواده شاهد و ایثارگر کشیدند.

این مسئول در آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امروز هم کارها و فعالیت‌های ارزنده‌ای که در آبفار انجام می‌گیرد به برکت وجود ایثارگرانی است که با حضور خود در آبفار باعث تقویت روحیه جهادی پرسنل این شرکت می‌شوند.

رستگار خاطرنشان کرد: باید در هر شرایطی سعی کنیم قدر و منزلت خانواده شاهد و ایثارگران را بدانیم و این موضوع باید برای همه ما به عنوان یک تکلیف باشد.

وی با بیان این‌که عزت و آزادگی ملت ایران در زمان کنونی مرهون خون پاک شهیدان است، تاکید کرد: اگر خدای ناکرده روزی برسد که ارزش و اعتبار خانواده ایثارگران نزد ما کم شود نقطه زوال خواهد بود.

تداوم راه شهدا ضامن انقلاب اسلامی است

رستگار خون شهدا را ضامن تداوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: هر کس که به دنبال عزت واقعی و سربلندی ایران اسلامی است باید پا جای پای شهدا بگذارد و در امتداد راه آن‌ها لحظه‌ای از خود تعلل نشان ندهد.

به گزارش فارس در پایان این همایش از 72 خانواده شاهد و ایثارگر با اهدای جایزه و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/82008/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول