اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد

پیشرفت 85 درصدی شبکه فاضلاب بوشهر

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تاکنون 309 کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب بوشهر اجرا شده است که بیش از 85 درصد پیشرفت دارد.

پیشرفت 85 درصدی شبکه فاضلاب بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر دهقانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اجرای طرح فاضلاب و نقش آن در اجرای زیرساخت‌های عمرانی و بهداشتی اظهار کرد: طرح فاضلاب بوشهر یکی از طرح‌های مهم اجرایی بود که مدتهاست عملیات ساخت آن اجرا شده است و تاکنون 33 هزار خانوار بوشهری از دفع بهداشتی فاضلاب بهره‌مند شده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه در شهر دیلم 60 کیلومتر و گناوه 140 کیلومتر شبکه‌های فرعی و اصلی فاضلاب اجرا شده است گفت: در شهر دیلم دو ایستگاه پمپاژ و در گناوه هم 4 ایستگاه وارد مدار شده است.

مدیر عامل شرکت آبفای بوشهر اظهار داشت: امسال 2 ایستگاه پمپاژ در دیلم تکمیل می‌شود که ظرفیت دفع فاضلاب در این شهر به میزان 5 برابر افزایش خواهد یافت.

دهقانی همچنین از تکمیل طرح ایستگاه پمپاژ گناوه خبر داد و گفت: با تکمیل این طرح حجم دفع فاضلاب در گناوه از 5 هزار مترمکعب در شبانه‌روز به 10 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه امسال برای ادامه طرح فاضلاب سه شهر بوشهر، گناوه و دیلم 122 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار ضمن پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران بخشی از شبکه‌های فاضلاب در این سه شهر تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/66006/ح20/ف4004/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول