اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران خبر داد

فعالیت 36 انجمن در دانشگاه مازندران

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران گفت: هم‌اکنون 36 انجمن و 26 کانون دانشجویی در این دانشگاه فعال هستند.

فعالیت 36 انجمن در دانشگاه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، جشن ورود دانشجویان جدیدالورود دانشگاه مازندران ظهر امروز در سالن ورزشی حضرت قائم (عج) بزرگترین دانشگاه دولتی استان مازندران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با استقبال نه چندان چشمگیر دانشجویان جدیدالورود روبه‌رو شد، علی‌اکبر ایزدی‌فر معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با تبریک حضور دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه مازندران از این دانشگاه به عنوان قطب اصلی آموزش عالی شمال کشور نام برد.

وی گفت: علمی که مورد توجه دین مبین اسلام است، علمی است که در راه درست و بهینه استفاده شود و دردی از جامعه را برطرف کند و در جهت خدمت به مردم استفاده شود. 

ایزدی‌فر افزود: دین مبین اسلام برای طالبان علم و کسانی که به دنبال علم و دانش هستند ارزش ویژه‌ای قائل هست و نبی مکرم اسلام (ص) نیز فرمودند: کسی که به دنبال علم است، همیشه مورد توجه خدا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در ادامه خطاب به دانشجویان جدیدالورود گفت: هر علمی را که می‌خوانید تا پایانش را در نظر بگیرید و نیمه‌کاره رها نکنید و در دوره‌های علمی تحصیلات تکمیلی را در نظر بگیرید نه اینکه چند ترم درس بخوانید و بعد به وادی دیگری بروید.

ایزدی‌فر افزود: سیر الی‌الله را در دانش‌آموختگی در نظر بگیرید و توجه داشته باشید که انتهای هر علمی رسیدن به خداوند است.

وی در پایان با تشریح فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران گفت: در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران فعالیت‌های چشمگیری تاکنون با مشارکت بخش‌های مختلف دانشگاه و به خصوص دانشجویان صورت گرفته و هم‌اکنون 36 انجمن و 26 کانون دانشجویی در این دانشگاه فعال بوده و درهای این مراکز به روی همه دانشجویان مستعد باز است.

انتهای پیام/86025/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول