اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج تاکید کرد

لزوم توسعه امور فرهنگی در کرج

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج بر ضرورت توسعه امور فرهنگی در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: برای تحقق این اهداف استفاده از کارشناسان فرهنگی و نخبگان در این زمینه موثر است.

لزوم توسعه امور فرهنگی در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد پیرعلی ظهر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی کرج اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های اساسی برای توسعه امور فرهنگی در کلانشهر کرج امری مهم به شمار می‌رود، لذا مسئولان در این زمینه باید تلاش خود را دوچندان کرده و ضعف‌های فرهنگی را برطرف کنند.

وی ادامه داد: این کلانشهر از فقر زیرساخت‌های فرهنگی رنج می‌برد لذا با وجود ظرفیت‌های مناسب فرهنگی به دلیل نبود امکانات و کمبود زیرساخت‌ها این استعدادها بروز داده نمی‌شود.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج توسعه امور فرهنگی را در این کلانشهر مستلزم تلاش و تعامل مسئولان فرهنگی دانست و افزود: هنگامی می‌توانیم مقوله فرهنگ را با توسعه همراه کنیم که تعاملاتمان را در این زمینه بیشتر کرده و خود را برای جهاد فرهنگی آماده سازیم.

پیرعلی با بیان این‌که در حوزه فرهنگ نمی‌توانیم انتظار خروجی فوری و سریع داشته باشیم، تصریح کرد: توسعه امور فرهنگی و تغییر در سطح فرهنگ به مرور زمان نیاز دارد.

وی توسعه فرهنگسراها، اماکن فرهنگی، کتابخانه، سینما و ... را از مهم‌ترین نیازهای این کلانشهر دانست و ادامه داد: باید موقعیت فرهنگی شهر را شناسایی کرده و براساس نیاز اقدامات و امکانات فرهنگی را مهیا کنیم.

پیرعلی استفاده از ایده‌ها و نظرات کارشناسان و نخبگان فرهنگی را در این مسیر مهم ارزیابی کرد و گفت: با استفاده از این افراد که ذهنی خلاق دارند می‌توانیم بهتر در مسیر اهداف خود گام برداریم.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج خاطرنشان کرد: اجرای این امر نیازمند به‌کارگیری و عمل به توصیه‌های دین مبین اسلام در خصوص مشورت و بررسی افکار صاحب‌نظران مختلف برای رفع مشکلات فرهنگی در اداره شهر است.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول