اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد سوادکوه:

بسته فرهنگی به زوج‌های جوان سوادکوه اهدا می‌شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه از اهدای بسته‌های فرهنگی به زوج‌های جوان شهرستان خبر داد.

بسته فرهنگی به زوج‌های جوان سوادکوه اهدا می‌شود

میثم قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به بخشی از فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه، گفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) همایش جوان و ازدواج در سوادکوه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه همایش جوان و ازدواج با همکاری جمعیت همیاران سلامت‌روان اجتماعی شهرستان سوادکوه و این اداره برگزار می‌شود، افزود: الگو‌دهی مناسب در زمینه ازدواج و تلاش برای ترویج سبک زندگی قرآنی و دینی در آن از اهداف ما در برگزاری این همایش است.

وی به طرح ابتکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه برای ترویج ارزش‌های فرهنگی و دینی در ازدواج اشاره و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه به هر زوج جوان این شهرستان بسته فرهنگی اهدا می‌شود.

قربانی افزود: اسامی زوج‌های جوان از شبکه بهداشت دریافت خواهد شد و بسته فرهنگی شامل قرآن کریم، لوح فشرده و بروشورهای آموزشی، توصیه‌های مقام معظم رهبری و بزرگان دینی و نکات اخلاقی و بهداشتی ازدواج و زندگی زناشویی در این بسته‌های فرهنگی استفاده خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه، دیدار با علما و روحانیون و ائمه‌جمعه و فرهیختگان و نخبگان شهرستان سوادکوه را در مسیر استفاده از دیدگاه‌های آنان در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و دینی ذکر و تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی و اجرای رسالت‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری و همراهی فرهیختگان و نخبگان و مردم به دست می‌آید.

انتهای پیام/86015/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول