اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

بهترین تربیت کودکان انتقال مفاهیم اسلامی به آن‌هاست

استاندار قزوین گفت: بهترین تربیت با توجه به خمیر پاک کودکان انتقال مفاهیم اسلامی به آن‌هاست.

بهترین تربیت کودکان انتقال مفاهیم اسلامی به آن‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی کودک که در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار داشت: بعد از ظهور اسلام رفتار مهربانانه، عاطفی و پرمهر حضرت محمد (ص) جای خشونت‌ها و آزار و اذیت‌ها را به کودکان گرفت.

وی افزود: آنچه موجب نجات جامعه بشری شده است دین اسلام است که باید همه ما قدر آن را بدانیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی همه آزادی‌ها، امکانات و توسعه لازم در این کشور صورت گرفته است، امام راحل که قلبشان بر عشق جوانان کودکان، جوانان مردم ایران و همه مردم مسلمان جهان می‌تپید و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی که سکاندار کشور هستند همه بچه‌های می‌دانند که ایشان از هر کسی برای کشور و مسایل جامعه مهربان‌تر و دلسوزتر هستند.

عجم با تأکید بر اینکه همه ما باید قدردان پیامدهای انقلاب اسلامی باشیم، افزود: آزادی، استقلال و امنیت مهم‌ترین دستاوردهای این انقلاب است که باید همه ما قدر آن‌ها را بدانیم.

وی ادامه داد: کودکان جامعه اسلامی برای پاسدارای از این ارزش‌ها باید خوب درس بخوانند تا فرد ارزشمندی برای آینده کشور و جامعه شوند.

استاندار قزوین تأکید کرد: برقراری امنیت روانی و بهداشتی روانی همراه با مفاهیم اسلامی و احکام تربیتی و دینی برای تأمین نیازهای معنوی کودکان علاوه بر تأمین نیازهای مادی آن‌ها ضروریست.

وی ادامه داد: فرزندان این کشور نیز باید احترام پدر، مادر، معلمان و مربیان خود را نگه دارند و بخش زیادی از آینده کشور را کودکان با درس خواندن، ادب و احترام به والدین رقم می‌زنید که جامعه نیز به آنان برای ساختن آینده امیدوار است.

استاندار قزوین اضافه کرد: کودکان برای اینکه آینده کشور را بهتر در دست بگیرند باید با عشق به خدا، پیامبر و ائمه (ع) درس بخوانند.

انتهای پیام/2667/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول