اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک

«عملیات مهدکودک» پرمخاطب‌تر بود

در نخستین روز از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان «عملیات مهدکودک» بیشترین آرا مردمی را به خود اختصاص داد.

«عملیات مهدکودک» پرمخاطب‌تر بود

 مهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: «عملیات مهدکودک» با اختصاص 88 رای از دیدگاه مردم در نخستین روز از جشنواره فیلم کودک و نوجوان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: «بچگیتو فراموش نکن» دومین فیلمی است که از با 22 رای مردم توجه قرار گرفته است.

دبیر کمیته آرا مردمی با بیان اینکه «افسانه سرزمین گوهران» نیز با 21 رای سومین فیلم مورد توجه مخاطبین بوده است، افزود: «9 و 20 دقیقه از بوشهر» نیز با 18 رای در مقام چهارم قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: «ماهی کویر» با 14 و «تنهای تنهای تنها» با 13 رای در مقام‌های بعدی در نخستین روز از جشنواره از نگاه مردم قرار گرفت.

سجادزاده با بیان اینکه یکی از برنامه‌های که هر ساله در کنار نمایش فیلم‌های جشنواره به اجرا درمی‌آید، جمع‌آوری نظر و دیدگاه مردم نسبت به فیلم‌ها است، تصریح کرد: در سالن‌های سینما صندوق‌هایی با سه جایگاه خوب، متوسط و ضعیف تعبیه می‌شود که پس از تماشای فیلم مردم نظر خود را نسبت به فیلم در یکی از این جایگاه‌ها قرار می‌دهند.

انتهای پیام/63007/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول