اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تالار هنر و سینما قدس اصفهان

«9:20 دقیقه در بوشهر» روایت حرکت‎های دشمن برای کودکان

انیمیشن سینمایی «9:20 دقیقه در بوشهر» حرکت‎های دشمن علیه ایران را برای کودکان روایت می‎کند.

«9:20 دقیقه در بوشهر» روایت حرکت‎های دشمن برای کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ستاد خبری جشنواره فیلم کودک، 9 و 20 دقیقه در بوشهر فیلمی انیمیشن است که داستان یک کاروان حمل سوخت هسته‌ای است که با وجود تمام تهدید‌ها و مشکلات پیش‌رو ، قصد دارد سوخت را رأس ساعت مقرر 9:20 دقیقه بامداد، تحویل نیروگاه هسته‌ای بوشهر دهد. از همین روی، نام این اثر 9:20 دقیقه در بوشهر قرار داده شده است.

9:20 دقیقه در بوشهر، با موضوع انرژی هسته‌ای و در ژانر حادثه‌ای تولید شده است. این فیلم سعی داشته است خلا‎های آثار قبلی را پر کند  و گوشه‌ای از خباثت‌‎های دشمنان جمهوری اسلامی ایران و تمام تلاش‎هایی که این دشمنان برای سلب حق مردم ایران از دست‌یابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای انجام می‌دهند را روایت کند.

کارگردانی انیمیشن سینمایی «9:20 دقیقه در بوشهر» را محمدامین همدانی و تهیه‌کنندگی آن را حامد جعفری بر عهده داشته‌اند و این اثر سینمایی در انجمن گویندگان جوان دوبله شده است.

«9:20 دقیقه در بوشهر» با فضایی که هم اکنون در کشور حاکم است و قدرت‌نمایی که کشورهای بیگانه علیه ایران گرفته‎اند سنخیت زیادی دارد و به خوبی می‎تواند این امر را به زبان کودکانه بیاموزد و به کودکان و نوجوانان یاد دهد که لزوما ماهواره و شبکه‎های خارجی دوستان ایرانیان نیستند و هدف آنها نابودی ایران برای رسیدن به اهداف خودشان است.

9:20 دقیقه در بوشهر امروز در سینما قدس و تالار هنر  اصفان اکران می‎شود.

انتهای پیام/63019/ل/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول