اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد

برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآنی اداره اوقاف ملایر در مرحله شهرستانی خبر داد.

برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: همه ساله مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در رشته‌های مختلف در کشور با محوریت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سی و ششمین دوره این مسابقات در سال‌جاری از برگزاری مرحله شهرستانی این مسابقات به مدت 2 روز در ملایر خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر اظهار داشت: این دوره مسابقات در مرحله شهرستانی در روزهای 18 و 19 مهرماه سال‌جاری در تالار موقوفات ملایر برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در 2 رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی رشته‌های مسابقات را شامل حفظ از یک جزء تا حفظ کل، مفاهیم، قرائت و ترتیل عنوان کرد و افزود: تا کنون بیش از یک‌هزار نفر در سنین مختلف در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اظهار داشت: در مرحله شهرستانی که با داوری داوران و کارشناسان مجرب برگزار می‌شود از هر رشته سه نفر به عنوان برگزیده و به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر ادامه داد: در سال‌های گذشته نیز شهرستان ملایر در این دوره از مسابقات در مرحله استانی و کشوری برگزیده داشته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته مسابقات مرحله استانی در ملایر برگزار شده است.

حجت‌الاسلام زین‌العابدینی از برگزاری جشن‌های دهه ولایت در ملایر خبر داد و افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته جشن دهه ولایت در امامزادگان و بقاع متبرکه ملایر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری خطبه‌خوانی غدیر در امامزاده عبدالله ملایر، برگزاری دعای عرفه و جشن عید غدیر و عید قربان در امامزادگان شاخص ملایر و ... از مهمترین این برنامه‌ها در دهه ولایت در ملایر است.

انتهای پیام/89013/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول