اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

آمادگی اوقاف مازندران برای برگزاری مسابقات قرآنی/ ثبت‌نام مسابقات تا 15 مهر ماه ادامه دارد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تمام ادارات اوقاف و نهادهای قرآنی مازندران آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات قرآن اعلام کردند.

آمادگی اوقاف مازندران برای برگزاری مسابقات قرآنی/ ثبت‌نام مسابقات تا 15 مهر ماه ادامه دارد

حجت‌الاسلام ستار علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: تمام ادارات اوقاف و امور خیریه استان مازندران با مشارکت نهادها، موسسات دولتی و غیردولتی آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات قرآن اعلام کردند.

وی تصریح کرد: جلسه ستاد برگزاری سی‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان‌ها به ریاست معاون فرمانداری ویژه و با حضور مسئولان کمیته‌های این مسابقات و مسئولان شهرستان برگزار شد تا برابر دستورالعمل صادره برای هر چه باشکوه‌تر این دوره از مسابقات همکاری لازم صورت گیرد.

علیزاده افزود: با حضور روسای ادارات و نهادها و مراکز قرآنی و کانون‌های قرآن جلساتی برگزار شد و همگان آمادگی خود را برای برگزاری این مسابقات اعلام کردند.

وی تصریح کرد: برای حضور بیشتر مردم در مسابقات نیز از طریق تریبون نماز جمعه، پیامک و نصب پوستر در سطح شهر اطلاع‌رسانی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مسابقات قرآن در استان تا 15 مهرماه ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره اوقاف و سایت مسابقات قران کریم ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: مسابقات مرحله شهرستانی در دو مقطع بزرگسالان (بالای 16 سال ) و شکوفه ها (زیر 16سال ) در رشته‌های حفظ (5/2 ،5،10،20 جزء و حفظ کل قرآن)، قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی از 20 مهر ماه برگزار می‌شود.

علیزاده بیان داشت: تمام  شرکت‌کنندگان در مقطع بالای 16 سال باید در آزمون شرط ورود مفاهیم که به‌صورت اینترنتی برگزار می‌شود با مراجعه به سایت مسابقات قران کریم شرکت کنند.

انتهای پیام/86003/س30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول