اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز برگزار شد

تجلیل از خانواده کارکنان نیروی انتظامی نطنز

امام جمعه شهر بادرود در مراسم تجلیل از خانواده کارکنان انتظامی نطنز گفت: فداکاری مأموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقاء امنیت پایدار بسیار ارزشمند است.

تجلیل از خانواده کارکنان نیروی انتظامی نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، پیش از ظهر امروز مراسم تجلیل از خانواده کارکنان انتظامی نطنز با حضور سرهنگ علی بنی‌آدمی فرمانده انتظامی نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود، صابری بخشدار بادرود و مشربی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز به منظور تجلیل از شأن و منزلت کارکنان  و خانواده آنها در مجتمع فرهنگی هنری بادرود برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی در سخنانی خدمت در سنگر نیروی انتظامی را خدمتی بزرگ دانست و اظهار کرد: خدا را شاکریم که شما در جهت تأمین نظم و امنیت عمومی تلاش می‌کنید و از همسرانتان که در این راه همیشه همراه شما بوده و در رسیدگی به فرزندانتان تلاش مضاعف می‌کنند تشکر ویژه باید کرد.

وی امنیت و آسایش مردم را ثمره کوشش و تلاش شبانه‌روزی پلیس عنوان کرد و افزود: فداکاری مأموران انتظامی در خدمت‌رسانی به شهروندان و ارتقاء امنیت پایدار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

امام جمعه شهر بادرود با اشاره به خلوص نیت و خدمت صادقانه پلیس تصریح کرد: شما که اخلاص دارید در محضر خداوند متعال مقرب هستید.

وی گفت: کارکنان نیروی انتظامی فرشتگان نجات جامعه هستند و امنیت و آسایش را برای همه مردم به ارمغان می‌آورند.

قاسمی ادامه داد: امنیت مقدمه ای برای عبادت خداوند رحمان است و کارکنان خدوم نیروی انتظامی با تلاش و همت خود این زمینه مهم را برای جامعه فراهم و در ثواب این عبادت شریک خواهند بود.

وی اضافه کرد: کارکنان نیروی انتظامی که چشمان بیدار جامعه در حفظ و حراست از امنیت اجتماعی هستند، شرایطی را در جامعه فراهم کرده‌اند که مردم در آن احساس امنیت کرده و خلافکاران جایی برای زندگی ندارند.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول