اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

نیروی انتظامی مجموعه‌ای اجتماعی و فرهنگی است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: نیروی انتظامی مجموعه‌ای اجتماعی و فرهنگی است و نحوه فعالیت‌های آن با سایر کشورها تفاوت دارد.

نیروی انتظامی مجموعه‌ای اجتماعی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین چناریان امشب ‌در همایش اصناف و امنیت به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه ما قدر‌دانی و پاسداشت نعمت وجود افراد فداکار، ایثارگر و بزرگ در جامعه است.

وی بیان داشت: ایران یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است و این به برکت اسلام، خون شهدا و فداکاری و ایثارگری مردم مؤمن و تلاش‌های خالصانه است که برای پیشرفت این مملکت در تمام سطوح انجام می‌دهند.

چناریان ابراز داشت: دشمن اقداماتی انجام داده تا آرامش و امنیت در کشور نباشد تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.

فرمانده‌ انتظامی استان کرمان بیان کرد: اما ما امروز همه چیز را با عزت و افتخار به دست آورده‌ایم که نشان می‌دهد در این کشور اصول، ارزش‌ها و روابطی جریان دارد که روزبه‌روز این اتفاقات خوشایند رخ می‌دهد.

وی گفت: باید یاد کنیم که آنچه موجب این عزت شده شهدا هستند و ما در نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تاکید داریم.

چناریان تصریح کرد: امروز ما خوشحال هستیم که یک اعتماد بین پلیس و دیگر نهادهای اجتماعی‌ برقرار شده و این ناشی از خاصیت نظام جمهوری اسلامی است.

‌وی عنوان کرد: نیروی انتظامی با همکاری و حمایت مردم می‌تواند در راستای تامین و حفظ امنیت تلاش‌های تاثیرگذاری داشته باشد، زیرا با تلاش فیزیکی و پلیسی به تنهایی نمی‌توان امنیت پایدار را در جامعه ایجاد کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان، نظام جمهوری اسلامی را نظامی فرهنگی و اجتماعی و ارزشی دانست و اظهار داشت: اگر ارکان این نظام بر اصول فرهنگی و ارزشی استوار نباشد، بی‌ارزش است.

وی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در کنار سایر اقشار جامعه برای سربلندی هر چه بیشتر نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تلاش می‌کند.

انتهای پیام/80018/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول