اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت:

نیروی انتظامی حافظ و مدافع ارزش‌های دینی است

امام جمعه دهدشت خدمت در جامعه اسلامی و حکومت دینی را عبادت دانست و گفت: نیروی انتظامی با عمل به وظیفه حافظ و مدافع ارزش‌های دینی است.

نیروی انتظامی حافظ و مدافع ارزش‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، همایش تجلیل از خانواده کارکنان نیروی انتظامی شهرستان صبح امروز در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنصیر حسینی در این همایش ولایت فقیه را در رأس حاکمیت جامعه دینی و قانونی دانست و با بیان اینکه کار کردن در چنین جامعه‌ای عبادت محسوب می‌شود، اظهار داشت: حیات بخشیدن و دفاع از جامعه اسلامی و ارزشی وظیفه همگانی است.

امام جمعه دهدشت نیروهای نظامی و انتظامی را حافظان ارزش‌های الهی خواند و افزود: کارکنان ناجا مدافع جامعه‌ای هستند که تفکر شیعی و اسلامی دارد و هدفش رسیدن به جامعه آرمانی و حکومت مهدوی است.

حسینی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی مشکلات و حرکت‌های غیراخلاقی هم صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: قانونی که وجود دارد و چیزی که امروز نیروی انتظامی از آن دفاع می‌کند، ارزش است.

حسینی این ارزش را انگیزه برای خانواده‌های نیروی انتظامی خواند و ابراز داشت: این ارزشی بودن باعث می‌شود خانواده‌ کارکنان ناجا مشکلات را با جان خریده و افتخار کنند که مدافع ارزش‌های اسلامی هستند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به شرایط زندگی در حکومت طاغوتی ابراز داشت: امروز تنها حکومتی حق حاکمیت دارد و باطل نیست که در رأس آن ولایت فقیه قرار دارد.

حسینی ولی فقیه را دارای مجوز حکمرانی در عصر غیبت دانست و گفت: هیچ کس حق حکومت بر جامعه بشری ندارد، مگر اینکه مجوزی از ناحیه اولیای الهی داشته باشد.

امام جمعه دهدشت ادامه داد: نیروی انتظامی امروز در چنین حکومتی تلاش می‌کند خطر را به جان بخرد تا نظم حاکمیت برقرار باشد.

وی با اذعان به اینکه اگر جامعه‌ای امنیت نداشته باشد، این بی‌نظمی به پای حکومت اسلامی نوشته می‌شود، وظیفه نیروی انتظامی را معرفی اسلام کارآمد و توانمند با عمل کردن دانست و تصریح کرد: ناامنی و بی‌نظمی در جامعه نشانه ناکارآمدی و ناتوانی حکومت است.

حسینی از ایران اسلامی به عنوان الگویی برای جهان اسلام و سایر ملت‌ها نام برد و گفت: این اقتدار به خاطر این است که مردم توانستند حکومت کنند و رفتارهای سیاسی و دموکراسی خود را رعایت کنند.

امام جمعه دهدشت خدمت در نظام جمهوری اسلامی را فرصت تحکیم پایه‌های حکومت دینی خواند و با اذعان به اینکه پشتیبان مردان موفق همسران و مادران نیکو بوده‌اند، با اشاره به سختی و حساسیت کار نیروی انتظامی ادامه داد: خانواده کارکنان نیروی انتظامی، آنها را از نظر روحی و روانی مورد حمایت قرار می‌دهند.

حسینی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمن برای تضعیف روحیه اعتقادی و باورهای دینی مردم بر لزوم هوشیاری در برابر تهدیدات دشمن تأکید کرد و گفت: امروز امنیت و نظمی که در جامعه وجود دارد، مرهون زحمات نیروی انتظامی است.

انتهای پیام/82016/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول