اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

برگزاری جام بین‌المللی کشتی آزاد شهید شیرودی در تنکابن

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران از برگزاری جام بین‌المللی کشتی آزاد شهید شیرودی اوایل آبان امسال در تنکابن خبر داد.

برگزاری جام بین‌المللی کشتی آزاد شهید شیرودی در تنکابن

هاشم جمشیدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: جام بین‌المللی کشتی آزاد شهید شیرودی اوایل آبان امسال در تنکابن برگزار می‌شود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: این مسابقات به مدت سه روز از اول آبان سال‌جاری با حضور کشتی‌گیرانی از کشورهای مختلف دنبال می‌شود و اختتامیه آن سوم آبان برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی می‌کنیم تیم‌های خارجی معتبری با اعزام کشتی‌گیران‌شان در این رقابت‌ها شرکت کنند، گفت: کشتی یکی از رشته‌های پرطرفدار در شمال کشور به ویژه مازندران است.

جمشیدپناه یادآور شد: از مجموع 107 مدال شش ماه نخست امسال در بخش‌های بین‌المللی، آسیایی و جهانی در رشته‌های مختلف، 19 مدال به رشته ورزشی کشتی اختصاص یافت.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران اضافه کرد: با این وجود می‌توان گفت یک چهارم مدال‌های مازندران در میدان‌های مختلف را کشتی‌گیران به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول