اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر معرفی شد

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر با حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان معرفی شد.

رئیس جدید اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان سمنان، صبح امروز سیدنظام‎الدین زرگری و علیرضا ایزدپور، رئیس سابق و جدید بهزیستی شهرستان مهدیشهر، تودیع و معارفه شدند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان در این مراسم در جمع معاون فرمانداری مهدیشهر، مسئولان، رؤسای شهرستان‎ها و کارشناسان شهرستان مهدیشهر با بیان اهداف بهزیستی، کمک و دستگیری از نیازمندان به خصوص نیازمندان معلول را سرلوحه و هدف نهایی بهزیستی اعلام کرد.

حجت‎الاسلام والمسلمین علی پهلوان، اینگونه جابه‎جایی‎ها را سبب پیشرفت و ارتقای سطح ادارات عنوان و خاطرنشان کرد: انجام درست وظایف و امورات محوله و وجدان کاری بهترین و عالی‎ترین نوع خدمت به انسان‎ها در حیطه اجتماعی است.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه خدمت در بهزیستی، جهاد در راه خدا محسوب می‎شود، اظهار داشت: مهدیشهر به عنوان نگینی در دل کویر می‎درخشد و امیدواریم با مدیریت صحیح، بیش از پیش شاهد درخشش جامعه هدف زیرپوشش در همه حوزه‎های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... باشیم.

همچنین سیدنظام‎الدین زرگری ضمن ارائه مختصری از عملکرد 2/5 ساله خود در سمت ریاست بهزیستی مهدیشهر، فعالیت مشارکت‎های مردمی بهزیستی شهرستان را در سال 92 چشم‎گیر توصیف کرد و از تعامل برخی ادارات به خصوص کمیته امداد مهدیشهر با آن اداره، تقدیر کرد.

گفتنی است؛ در پایان جلسه ابلاغ علیرضا ایزدپور به عنوان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر قرائت شد.

انتهای پیام/2249/ذ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول