اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی:

ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی نیازمند توجه به نیازهای شغلی است

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بر لزوم توجه به نیازهای شغلی و مساعدت در ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی تأکید کرد.

ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی نیازمند توجه به نیازهای شغلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رضا ربیعی بعد از ظهر امروز در همایش آماده‌سازی شغلی جامعه هدف بهزیستی، اظهار داشت: معلولان همانند سایر اقشار جامعه باید از شغل مناسبی برخوردار بوده و به کار و فعالیت بپردازند و درآمد مناسبی به دست آورند.

وی با تأکید بر اینکه توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی از سیاست‌های این نهاد است، ادامه داد: بهزیستی به دنبال این است که با اجرای برنامه‌های مختلف آموزشی و حمایتی زمینه توانمندسازی مددجویان زیرپوشش این نهاد را فراهم سازد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: کمک به بهبود وضعیت اجتماعی جامعه و اجرای برنامه‌های آموزش محور در عرصه زندگی افراد از سیاست‌ها و اولویت‌های بهزیستی است.

ربیعی، یکی از مهم‌ترین وظایف بهزیستی را پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی به تنهایی از عهده یک سازمان برنمی‌آید و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه به یاری بهزیستی بشتابند.

وی تأکید کرد: توجه به نیازهای شغلی و مساعدت در ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی یکی از ضروریات اجتناب ‌ناپذیر است و باید مورد توجه دستگاه‌های مختلف قرار گیرد.

محمد جهانگیری، معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان مرکزی نیز از تشکیل کمیته بازار محور در استان خبر داد و گفت: این کمیته با عضویت دستگاه‌ها، همایش توانمند سازی شغلی گروه‌های هدف بهزیستی را با شرکت 50 کارشناس از حوزه‌های پیشگیری، توانبخشی و مشارکت‌های مردمی استان مرکزی برگزار کرد.

انتهای پیام/87008/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول