اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدن خبر داد

کشف بیش از 59 کیلوگرم انواع مواد مخدر در فریدن

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فریدن گفت: 59 کیلو و 389 گرم انواع مواد مخدر در 6 ماه نخست امسال در این شهرستان کشف شده است.

کشف بیش از 59 کیلوگرم انواع مواد مخدر در فریدن

حسین دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فریدن ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر در طول سال جاری با اجرای بیش از 30 طرح و عملیات پاکسازی 59 کیلو و 389 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی ادامه داد: با انهدام شبکه‌های توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان، اعضای فعال تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دشتی افزود: در بحث مبارزه با قاچاق در طول یکسال گذشته نیز 7 هزار و 100 قطعه سکه تقلبی، 16 هزار سیگار خارجی، یک‌هزار و 800 قلم انواع کالای قاچاق و هفت قلم انواع اشیای عتیقه کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: همچنین در ارتباط با کنترل سرقت، طی عملیات‌های‌ مختلف پاکسازی با شناسایی و انهدام باندهای فعال سارقان در سطح شهرستان، رشد 38 درصدی کشفیات را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

دشتی با اشاره به عملکرد یگان‌های انتظامی خود در طول شش ماه دوم سال 91 و شش ماه نخست سال 92 اضافه کرد: تسریع در صدور گواهینامه برای همشهریان در سال جاری به میزان 7 هزار و 200 جلد، تعویض پلاک خودرو و موتورسیکلت به میزان 6 هزار و 900 دستگاه، تصادفات بازدید شده در داخل شهرستان 123 فقره و تصادفات بازدید شده در خارج از شهر 252 فقره بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در زمینه انجام همه مراحل اعزام مشمولان به خدمت مقدس سربازی، معافیت افراد زیر‌پوشش بهزیستی، معلولان، کمیته امداد، فوت برادر حین خدمت و سه برادری در طول یکسال بیش از 800 فقره پرونده تشکیل و منجر به صدور کارت معافیت شده است.

این مسئول گفت: همچنین بیش از یک‌هزار و 200 فقره کارت قدیمی با کارت هوشمند جدید تعویض شده و در اختیار همشهریان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2301/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول