اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ آزادگان

پناه آفرین قم در خانه مغلوب پیروزی گرمسار شد

تیم فوتبال پناه آفرین قم در دیداری خانگی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان به مهمان خود پیروزی گرمسار باخت.

پناه آفرین قم در خانه مغلوب پیروزی گرمسار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم پناه آفرین با بازیکنان بسیار خوب و توانمندی که دارد به نظر می‌رسید که امسال بتواند نماینده موفقی برای فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان باشد، اما نتایج ضعیفی که این تیم در هفته‌های اخیر کسب می‌کند، قطعا مانع بزرگی برای صعود این تیم به مرحله بعدی خواهد بود، چه برسد به اینکه پناه آفرین مدعی صعود به لیگ دسته دوم باشد.

عملکرد بازیکنان تیم فوتبال پناه آفرین در دیدار خانگی هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان که دوشنبه شب برگزار شد، مطلوب نبود و این تیم در دیداری خانگی نتوانست فرامین کادر فنی خود را اجرا کرده و در راه کسب دومین پیروزی خود در این فصل موفق باشد. تیم فوتبال پناه آفرین قم در هفته پنجم از مرحله نخست مسابقات فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور از تمام بازیکنان خوب خود بهره برد ولی نتوانست با حمایت تماشاگرانی که به ورزشگاه آمده بودند موفق به شکست تیم پیروزی گرمسار شود.

پناه آفرین قم در این دیدار با وجود اینکه در خانه بازی می‌کرد نتوانست از فرصت میزبانی به خوبی بهره ببرد و در پایان دیداری که دلسردکننده ظاهر شد، با یک گل از مهمان خود، تیم فوتبال پیروزی گرمسار، باخت تا بدین ترتیب ناکامی‌های این فصل برای نماینده قم ادامه یابد.

نکته جالب در خصوص حریف تیم فوتبال پناه آفرین قم در هفته پنجم از مرحله اول گروهی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان این است که پیروزی گرمسار پیش از این در جام حذفی فوتبال کشور به عنوان حریف تیم اتحاد شادقلی قم به قم آمده بود و در ضربات پنالتی نماینده قم را حذف کرده بود.

گرمساری‌ها در این دیدار نیز با یک گل تیم پناه آفرین قم را شکست دادند تا در فاصله کمتر از یک ماه دو خاطره شیرین از بازی در قم داشته باشند و بدین ترتیب جایگاه خود در جدول رده‌بندی گروه نخست از مسابقات این فصل لیگ آزادگان را محکم‌تر از قبل کند.

تیم فوتبال پناه آفرین قم در حالی این بازی را واگذار کرد که در جدول رده‌بندی گروه اول لیگ آزادگان باخت به تیم‌های استقلال جنوب تهران، شهرداری سمنان و پیروزی گرمسار در مقابل نام این تیم به ثبت رسیده است، ضمن اینکه آنها تنها یک پیروزی در مقابل گرند خراسان و یک تساوی مقابل تیم عقاب گنبد به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/78002/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول