اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت:

ارتقای کیفیت آموزش اولویت دانشگاه آزاد رشت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است.

ارتقای کیفیت آموزش اولویت دانشگاه آزاد رشت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،‌ بهروز دانشیان عصر امروز در اردوی توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این دانشگاه با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و تقارن آن با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: واحد رشت با بیش از 250 عضو هیئت علمی دارای بیشترین رشته‌های تحصیلی از کاردانی تا تحصیلات تکمیلی است.

*دانشگاه بهترین مکان پیشرفت افراد

وی، دانشگاه را بهترین مکان برای پیشرفت افراد دانست و با بیان اینکه بیشترین تبادل اطلاعات و انتقال تجارب در دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد، افزود: تحصیل‌کردن کار آسانی نیست و انسان‌ها در فراز و نشیب یادگیری دانش پخته می‌شوند.

این مسئول با تأکید بر اینکه دانشجویان باید در راستای تحصیل  دانش بر تقویت ارتباط خود با خالق یگانه بیفزایند، ادامه داد: اینکه بسیاری از افراد امروز به دانشگاه راه یافته‌اند خواست خدا بوده و توکل به او موجب می‌شود تا انسان در شرایط سخت، قدرت تحمل مشکلات را داشته باشد.

وی با تصریح بر اینکه انسان باید در همه حال خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود ببیند، گفت: افراد باید در کنار توکل بر خدا به والدین خود نیز نیکی کنند زیرا به دلیل رضایت والدین از فرزندان است که خداوند به آنها عنایت ویژه دارد.

*تبدیل خزان به بهار در دانشگاه

دانشیان، علم و دانش را چراغ پرفروغ انسان‌ها خواند و افزود: هرگونه بی‌توجهی به امکانات و پیام‌های فرهنگی دانشگاه موجب به‌بار آمدن خسارت‌های جبران‌ناپذیر می‌شود زیرا بارها دیده شده که بهارهایی در دانشگاه تبدیل به خزان و خزان‌هایی تبدیل به بهار شده است.

وی اندوختن علم و دانش را بهترین معیار فضلیت برای انسان‌ها دانست و یادآور شد: ایجاد بسترهای لازم برای ورود جوانان به عرصه‌های مختلف جامعه در آینده یکی از اهداف دانشگاه است.

*ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش اولویت دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش را یکی از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خواند و گفت: سخت‌کوشی در کسب علم موجب رشد علمی افراد است زیرا هرگز یک شبه اتفاق نیفتاده تا فردی بدون تلاش و زحمت به جایی رسیده باشد.

به گزارش فارس،‌ در مراسم مذکور پیام «دکتر میرزاده» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید توسط «مظاهر زمانی» مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز قرائت شد.

هر یک از معاونان اداری‌مالی‌، فرهنگی، دانشجویی، آموزشی، پژوهش و فناوری نیز به معرفی حوزه‌های زیر پوشش خود پرداختند.

اجرای برنامه‌های متنوع همراه با پخش کلیپ نیز از دیگر بخش‌های مراسم مذکور بوده است.

ا‌نتهای پیام/84002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول