اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران مطرح کرد

پیشرفت محسوس دانشگاه آزاد گچساران در توسعه رشته‌های تحصیلی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در زمینه توسعه رشته‌های دانشگاهی پیشرفت محسوسی نسبت به دیگر مناطق داشته است.

پیشرفت محسوس دانشگاه آزاد گچساران در توسعه رشته‌های تحصیلی

  به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی شامگاه شنبه در نشست هم‌اندیشی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در آستانه سال تحصیلی سال جدید با تأکید بر لزوم تکریم و انجام امور مربوط به دانشجویان، اظهار کرد: کیفیت و سرعت ارائه خدمات، در یک واحد اداری و خدماتی از مهم‌ترین شاخصه‌های رضایت‌مندی ارباب‌رجوع است.

وی افزود: سرعت در ارائه خدمات، اطاله حضور ارباب ‌رجوع را به حداقل رسانده و تحقق این شاخص به مهارت کارکنان بستگی داشته است، چراکه بین مهارت کارکنان و سرعت خدمات رابطه مستقیم برقرار است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع بحثی جدی در سیاست‌های استراتژیک بوده است.

محمودی ابراز کرد: دانشجویان بالاترین درجه احترام و تکریم را دارد، بنابراین احترام ویژه به دانشجو و خانواده‌های آنها انتظاری مورد تأکید است.

وی خاطر‌نشان کرد: احترام به ارباب رجوع ثمره یک ارتباط عاطفی بوده و آرامش و امنیت در هر سیستمی ایجاد می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تأکید کرد: احترام، آسایش و امنیت در کنار هم معنا پیدا می‌کند، بنابراین از هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارکنان انتظار می‌رود مانند گذشته تلاش و پیگیری مضاعفی را در حل مشکلات احتمالی مراجعه‌کنندگان به عمل آورند.

محمودی با اشاره به پیگیری افزایش رشته‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان کرد: در راستای پیگیری افزایش رشته‌های واحد گچساران، مجوز رشته کارشناسی پیوسته مهندسی برق در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دریافت شده است.

وی در پایان یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سال گذشته در زمینه توسعه رشته‌ها نسبت به دیگر واحد‌های منطقه پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است.

انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول