به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، آرمین محمودی شامگاه شنبه در نشست هماندیشی با کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در آستانه سال تحصیلی سال جدید با تأکید بر لزوم تکریم و انجام امور مربوط به دانشجویان، اظهار کرد: کیفیت و سرعت ارائه خدمات، در یک واحد اداری و خدماتی از مهمترین شاخصههای رضایتمندی اربابرجوع است.
وی افزود: سرعت در ارائه خدمات، اطاله حضور ارباب رجوع را به حداقل رسانده و تحقق این شاخص به مهارت کارکنان بستگی داشته است، چراکه بین مهارت کارکنان و سرعت خدمات رابطه مستقیم برقرار است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع بحثی جدی در سیاستهای استراتژیک بوده است.
محمودی ابراز کرد: دانشجویان بالاترین درجه احترام و تکریم را دارد، بنابراین احترام ویژه به دانشجو و خانوادههای آنها انتظاری مورد تأکید است.
وی خاطرنشان کرد: احترام به ارباب رجوع ثمره یک ارتباط عاطفی بوده و آرامش و امنیت در هر سیستمی ایجاد میکند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تأکید کرد: احترام، آسایش و امنیت در کنار هم معنا پیدا میکند، بنابراین از هیئت رئیسه، اعضای هیئت علمی و کارکنان انتظار میرود مانند گذشته تلاش و پیگیری مضاعفی را در حل مشکلات احتمالی مراجعهکنندگان به عمل آورند.
محمودی با اشاره به پیگیری افزایش رشتههای جدید دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان کرد: در راستای پیگیری افزایش رشتههای واحد گچساران، مجوز رشته کارشناسی پیوسته مهندسی برق در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران دریافت شده است.
وی در پایان یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در سال گذشته در زمینه توسعه رشتهها نسبت به دیگر واحدهای منطقه پیشرفت قابل ملاحظهای داشته است.
انتهای پیام/82014/ذ30/ظ1004