اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار رامیان خبر داد

برگزاری همایش مقابله با بلایای طبیعی در روستاهای شهرستان رامیان

معاون فرماندار شهرستان رامیان گفت: همایش ایمنی گاز در بین دانش‌آموزان و همایش مقابله با بلایای طبیعی با حضور روستاییان روستاهای شهرستان رامیان برگزار می‎شود.

برگزاری همایش مقابله با بلایای طبیعی در روستاهای شهرستان رامیان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یدالله رجبلو بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان با تقدیر و تشکر از زحمات مهندس قناعت استاندار گلستان، انتصاب شایسته حسن صادقلو را به سمت هفتمین استاندار گلستان تبریک گفت و اظهار داشت: در آستانه هفته کاهش بلایای طبیعی و ایمنی، مانور استانی اطفای حریق در شهرستان رامیان با محوریت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری برگزار می‎شود.

ضرورت آمادگی دستگاه‎های مرتبط با بحران برای مقابله با بلایای طبیعی

وی با اشاره به ضرورت آمادگی دستگاه‎های مرتبط با بحران برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی تصریح کرد: برای مقابله با حوادث شهری باید آموزش آتش‎نشانان از سوی شهرداری‎ها با جدیت در دستور کار قرار بگیرد. 

‌آگاهی مردم خسارت حوادث را کاهش می‎دهد

معاون فرماندار شهرستان رامیان با تاکید بر ضرورت آموزش و آگاهی جامعه درباره خطرات بلایای طبیعی خاطرنشان کرد: ‌آگاهی مردم در برابر خطرات بلایای طبیعی و نحوه آمادگی جامعه در مقابله با این بحران‎ها قطعا آسیب‎ها و خسارت بعد از این حوادث را کاهش می‎دهد.

مومنین از برکات روزهای ماه ذی‎الحجه غافل نشوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان نیز در ادامه جلسه شورای اداری با اشاره به سالروز ازدواج حسنه حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) گفت: روزه گرفتن و عبادت در نخستین روز ماه ذی‎الحجه سفارش بسیار شده و ثواب زیادی دارد لذا مومنین نباید از برکات این روزها غافل شوند.

حجت‌الاسلام ایوب ممشلی با اشاره به نزدیکی دهه ولایت و جشن‎هایی که مردم برگزار می‎کنند، اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‎های گذشته جشن‎های دهه ولایت و دعای پرفیض عرفه در مساجد شهرستان رامیان برگزار می‎شود.

عید غدیر فقط مخصوص سادات نیست

وی تصریح کرد:‌ هم‌اکنون 38 مسجد شیعی، 26 مسجد سنی و 24 حسینیه‎ در سطح این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رامیان با اشاره به فضیلت عید غدیر اذعان داشت: عید غدیر فقط مخصوص سادات نیست بلکه متعلق به همه مسلمانان است لذا باید روزی باشکوه و به یاد ماندنی برای همه مردم خداجو باشد.

انتهای پیام/2307/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول