اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هلال احمر تویسرکان مطرح کرد

الگوپذیری از حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ضامن سلامت زندگی

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) بهترین الگو برای زوج‌های جوان هستند زیرا الگوپذیری از شیوه زندگی و رفتاری آنان، خوشبختی و سعادت را به خانواده هدیه می‌هد.

الگوپذیری از حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ضامن سلامت زندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با برگزاری جشن، از زوج‌های جوان جمعیت هلال احمر تویسرکان در این نهاد با حضور مسئولان تقدیر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، با اشاره به اینکه ازدواج یک سنت حسنه تأکید شده در اسلام است، اظهار کرد: ازدواج انسان را به آرامش می‌رساند.

حسین ترکاشوند با بیان اینکه ازدواج سبب بقای نسل، پاسخ به فطرت و صیانت عفت انسان می‌شود، ابراز داشت: آموزه‌های اسلام در مورد ازدواج، بهترین راهنما برای زوج‌ها است.

وی تاکید کرد: دوام و تحکیم خانواده و شکل‌گیری نسلی بانشاط، متفکر، خلاق و تاثیرگذار با پایبندی به تعالیم دینی در ازدواج ایجاد خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان افزود: بهترین الگو برای زوج‌های جوان حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) است و الگوپذیری از شیوه زندگی و رفتاری ایشان خوشبختی و سعادت را به خانواده هدیه می‌دهد.

وی با بیان اینکه آگاه بودن همسران از چگونگی شیوه‌های رفتاری در حوزه دینی و اجتماعی پیوند بین زن و مرد محکم می‌کند، گفت: معیارهای ارتباط زن و مرد در ابتدا زندگی باید برای دستیابی به اهداف و آرمان‌های مشخص شود، در غیر این صورت زندگی از پایداری لازم برخوردار نخواهد بود.

رئیس جمعیت هلال احمر همدان عشق و محبت همسران نسبت به یکدیگر را عاملی بر تحکیم پایه‌های خانواده دانست و افزود: اگر همه امور زن و مرد با ارزش‌های اسلامی همراه باشد علاوه بر ایجاد آرامش، احترام و دوستی همسران نسبت به همدیگر می‌شود و نسل آینده نیز رشدی متعالی خواهد داشت.

وی هجمه برنامه‌های استکبار بر خانواده را یادآور شد و افزود: غرب به واسطه ذلت و خواری در جنگ سخت در برابر ملت ایران، با استفاده از ابزار هنر و فرهنگ به منظور متلاشی کردن خانواده‌های ایرانی وارد شده است.

ترکاشوند احیا و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی را شاهراهی برای دفع هجمه دشمنان دانست و گفت: ترویج سیره اهل‌بیت(ع) همانند زندگی حضرت فاطمه(س) و امام علی(ع) در قالب هنر به شکل‌های متفاوت سلامت خانواده را در مواجهه با دشمن خاموش تضمین می‌کند.

انتهای پیام/89010/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول