اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبیک خبر داد

دستگیری 225 سارق/کشف دو لابراتوار شیشه در آبیک

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از دستگیری 225 سارق طی شش ماه امسال خبر داد و گفت: همچنین دو لابراتوار شیشه در این شهرستان کشف شده است.

دستگیری 225 سارق/کشف دو لابراتوار شیشه در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی پیش از ظهر امروز در نشست نیروی انتظامی با روحانیون شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 35 درصد از سارقان دستگیر شده از استان البرز، 25 درصد از استان قزوین و مابقی از شهرستان آبیک هستند.

وی افزود: این شهرستان به دلیل مجاورت به استان البرز و شهرستان‌های آن محلی برای سرریز سارقان شده است و سارقان استان قزوین و شهرستان آبیک را محلی برای وقوع جرم می‌دانند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک در خصوص تبعید هشت سارق به کهنوج و ایران‌شهر از شهرهای استان کرمان بیان کرد: این هشت سارق سرقت‌های بسیاری را انجام داده بودند و با پای کار بودن دستگاه قضایی و برخورد بسیار قاطع دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک این هشت سارق به این دو شهر تبعید شدند.

کشف دو لابراتوار شیشه در آبیک

خدایی از کشف دو لابراتوار شیشه در این شهرستان خبر داد و گفت: هفته گذشته یک لابراتوار شیشه در آبیک کشف شده که تولید بالایی نداشت و در مرحله آغاز تولید شیشه بود. مکان دیگری که در آن پایپ و ادوات شیشه ساخته می‌شد شناسایی شده و دست مجرمان از ساخت این ادوات کوتاه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک تصریح کرد: زمانی برخی از مواد مخدر از آن سوی مرزها می‌آمد ولی امروز بسیار راحت و در یک آشپزخانه 9 متری هم شیشه ساخته می‌شود و نیازی نیست افراد به استان‌های دیگر بروند و مواد خود را تأمین کنند. شیشه تا سال گذشته جزو مواد مخدر نبود ولی یک سال است که جزو جرم محسوب می‌شود.

این مسئول از فعالیت یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان آبیک از سال گذشته خبر داد و گفت: این کمپ در گذشته فعال بود ولی مجوز نداشت که نیروی انتظامی وارد عمل شد و  مساعدت کرد تا به طور قانونی مجوز فعالیت بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: کمپ ترک اعتیاد مذکور ظرفیت 400 نفر را دارد و افرادی که از زندان آزاد شدند می‌توانند برای ترک اعتیاد به این مرکز مراجعه کنند و در هفت مرحله و دوره 21 روزه اقدام به ترک کنند که البته آمار خوبی داشته‌ایم.

خدایی اضافه کرد: تمام کارتن‌خواب‌ها که سرقت نیز می‌کردند در این کمپ جمع‌آوری شدند و تمام معتادان سطح شهر نیز در این کمپ ساماندهی شده‌اند. هر هفته طرح مبارزه با مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان در شهرستان آبیک اجرا می‌‌شود.

انتهای پیام/77006/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول