اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آبیک اعلام کرد

آمادگی ناجا برای برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در آبیک

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک از آمادگی لازم برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با مواد مخدر در هفته نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.

آمادگی ناجا برای برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته نیروی انتظامی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: کارگاه‌های آموزشی آشنایی با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در بین کارکنان ادارات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعدد واحدهای صنعتی و وجود قشر صنعتگر و کارگر در شهرستان آبیک افزود: در صورت تمایل و تقاضای مدیران شرکت‌ها و کارخانجات و کارگران واحدهای صنعتی این شهرستان برای برگزاری کارگاه آموزشی آگاه‌سازی در زمینه مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد، نیروی انتظامی آمادگی کمال برای تحقق این امر را دارد.

این مسئول از برگزاری همایش فرهنگی و ترافیکی همیاران پلیس در مدارس شهرستان آبیک در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: از مسئولان درخواست می‌کنیم که در خصوص ایجاد شهرک ترافیک در هفته نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا کودکان مهدهای کودک‌ در این شهرک حضور یافته و از آموزش‌های اولیه قوانین راهنمایی و رانندگی برخوردار شوند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک اضافه کرد: در هفته نیروی انتظامی، نشست‌های متعددی با اقشار مختلف برگزار می‌شود که می‌توان به نشست با اصناف، بسیج، نشست با خانواده‌های بهبود یافته از اعتیاد و افراد بهبود یافته و نشست با روحانیون و ائمه جماعات شهرستان اشاره کرد.

خدایی بیان کرد: برای ارتقای ضریب امنیت شهرها و روستاها، با حضور معتمدان و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها شهرستان آبیک نشست هم‌اندیشی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مانور یگان ویژه با همکاری یگان ویژه استان قزوین خبر داد و افزود: در هفته نیروی انتظامی رؤسای کلانتری‌ها و نیروهای متخصص نیروی انتظامی در مدارس حضور یافته و مطالب مختلفی را برای دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

این مسئول اذعان داشت: مراسم صبحگاه مشترک با سپاه و ارتش در نخستین روز از هفته نیروی انتظامی یعنی 13 مهر ماه نیز در پاسگاه روستای ناصرآباد برگزار شد.

خدایی افزود: گلزار شهدای شهرستان آبیک نیز در روز پنج‌شنبه 18 مهر ماه با حضور نیروهای انتظامی و مسئولان این شهرستان عطرافشانی و گل‌افشانی می‌شود.

وی بر همکاری مسئولان ادارات مختلف شهرستان آبیک برای برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی تأکید کرد.

انتهای پیام/77006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول