اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

راه‌اندازی پلیس افتخاری در روستاها

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پلیس افتخاری را در سطح روستاها راه‌اندازی کردیم، گفت: شوراها و دهیاری‌ها در این موضوع داوطلب شدند.

راه‌اندازی پلیس افتخاری در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری‌نسب پیش‌ از ظهر امروز در همایش پلیس با بانک‌ها در سالن همایش بانک ملی اظهار داشت: مردم مهم‌ترین سرمایه نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه خدمت کردن به این مردم و کشور مقدس اسلامی، آغاز و پایان ندارد، تصریح کرد: به همین دلیل پیشکسوتان نیروی انتظامی بعد از دوره خدمت قانونی، نمی‌توانند در خانه بمانند و به کار خود ادامه می‌دهند.

این مسئول با اشاره به اینکه سیستم امنیتی دنیا در حال تغییر و تحول اساسی است، تصریح کرد: ما هم نمی‌توانیم از این تغییر و تحولات، جدا بمانیم.

وی با بیان اینکه حتی برقراری امنیت و آرامش مردم باید روز به روز، شکل خود را تغییر دهد، افزود: باید از حالت سنتی به حالت مدرنیزه تبدیل شویم.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه هر کشوری با ادبیات خود باید این فناوری را بومی‌سازی کند، تصریح کرد: با بومی‌سازی، این فناوری را مطابق ذائقه مردم خود، بهره ببرد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه امروز در شهرهای دنیا مدیریت انتظامی حاکم است، متذکر شد:‌ پلیس در منظر عمومی ظاهر نمی‌شود در حالی که وجود دارد و به مدیریت انتظامی می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه امروز حفاظت از مسافران، مردم، کارخانه‌ها و ... توسط حضور فیزیکی پلیس در دنیا اتفاق نمی‌افتد، افزود: این اتفاق از طریق مدیریت انتظامی، انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه باید به سمت و سویی حرکت کنیم که فضای امنیتی و انتظامی از سخت‌افزاری به نرم‌افزاری تبدیل شود، گفت: حضور فیزیکی پلیس را باید کاهش و مدیریت انتظامی پلیس را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه پلیس افتخاری را در سطح روستاها راه‌اندازی کردیم، گفت: شوراها و دهیاری‌ها در این موضوع داوطلب شدند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه وقتی مردم را در کارها دخیل کنیم، دیگر با باتلاق‌های جرم مانند منطقه عباس‌آباد نکا مواجه نمی‌شویم، اظهار داشت: مشارکت مردم ما را در کشف جرائم کمک می‌کند.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول