اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

برقراری امنیت در عباس‌آباد نکا کمتر از 2 هفته

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تیترهای رسانه‌ها دل خلافکاران را خالی کرده است، گفت: منطقه عباس‌آباد نکا را در کمتر از دو هفته سر و سامان دادیم.

برقراری امنیت در عباس‌آباد نکا کمتر از 2 هفته

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مسعود جعفری‌ نسب ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: در ابتدای ورودم به استان قول دادم که پشت حرف‌های ما عمل و برنامه وجود دارد و امنیت را به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که آحاد مردم از امنیت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امید را در دل مردم ایجاد کردیم، ادامه داد: پلیس جانفشانی می‌کند تا امنیت مطلوب را در استان فراهم کند و پردازش و بیان این موضوع‌ها بر عهده رسانه‌ها است.

این مسئول با اشاره به اینکه بیان مطالبات مردم بر دوش خبرنگاران است، گفت: اگر رسانه‌ها مطالبات مردم را از مسیر درست مطرح کنند، مسئولان هم برای به‌ سامان رساندن وضعیت،اقداماتی انجام می‌دهند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه به عنوان یک پلیس در مقابل وضعیت منطقه عباس‌آباد نکا‍، خجالت می‌کشیدم، متذکر شد: این منطقه را در کمتر از دو هفته سر و سامان دادیم.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم این منطقه، دیگر امنیت و آرامش نیست، خاطرنشان کرد: مطالبات مردم این منطقه اکنون در حوزه خدمات اجتماعی است و به دنبال مدرسه، سالن ورزشی و آسفالت منطقه هستند.

جعفری‌نسب با بیان اینکه تصور ما بر این بود که تمام افرادی که در منطقه عباس‌آباد زندگی می‌کنند خلافکار هستند، افزود: اما متوجه شدیم مردم خوبی هم در منطقه زندگی می‌کنند و در اوج سختی قرار دارند و اتهام آنها این است که نمی‌توانستند در قسمت دیگری از شهر، خانه‌ای تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد افراد خوبی که در این منطقه زندگی می‌کنند کم نیستند، یادآور شد: این مردم، امروز پلیس افتخاری منطقه هستند.

فرمانده انتظامی مازندران، اظهار داشت: در منطقه نوبنیاد ساری در کمتر از 30 ثانیه می‌توانستند کراک تهیه کنند اما اکنون دو هفته هم وقت صرف کنند، نمی‌توانند مواد مخدر تهیه کنند.

وی با بیان اینکه تیترهای رسانه‌ها دل خلافکاران را خالی کرده است، افزود: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع، امنیت روانی خلافکاران را به هم زدند.

این مسئول با اشاره به اینکه آرامش کامل برای مردم در حال فراهم شدن است، خاطرنشان کرد: اقدامات عملیاتی پلیس، مجرمان را به انفعال کشانده است.

وی با بیان اینکه اکنون زمان آن است که حوزه‌های فکری و اندیشه‌ای به منطقه عباس‌آباد و نوبنیاد بپردازند، ادامه داد: باید ناهنجاری‌ها را با قلم‌فرسایی تبیین کنند که در آینده دچار چنین مشکلاتی نشویم.

جعفری‌نسب با اشاره به اینکه کارهای پلیسی ادامه دارد، گفت: اما اکنون به جایی رسیدیم که اهل علم و دانش باید بیشتر به این مسائل بپردازند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های مردمی و اجتماعی از سرمایه‌های اصلی پلیس هستند، یادآور شد: با همکاری مردم، کار پلیس هم راحت‌تر می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه افزایش فاصله بین پلیس و مردم، موجب باز شدن فضا برای جنایت‌کاران می‌شود، افزود: باید فاصله بین مردم و پلیس را کوتاه کنیم و از همه سازمان‌های مردم‌نهاد در جهت آرامش جامعه کمک بگیریم.

وی با بیان اینکه فعالیت در حوزه برخورد با فروش مواد مخدر، از اولویت‌های پلیس است، اظهار داشت: برخورد با اوباش و تقویت پلیس در حوزه‌های عملیاتی هم از دیگر اولویت‌های ما است.

جعفری‌نسب، تصریح کرد: این پیامی به اوباش است که یا به دامان مردم برگردند و یا اینکه با سخت‌ترین احوال با آنها برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال تقویت ارتباط رسانه و پلیس هستیم، گفت: مهم‌ترین برنامه ما رسیدگی به امور کلانتری و پاسگاه است.

انتهای پیام/86007/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول