اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق شوشتر:

مسابقات شنای مقاومت آب‌های آزاد در شوشتر برگزار شد

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق شوشتر گفت: مسابقات شنای آب‌های آزاد شهرستان شوشتر به همت شهرداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر شوشتر برگزار شد.

مسابقات شنای مقاومت آب‌های آزاد در شوشتر برگزار شد

غلامعلی شاهمرادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: شهر شوشتر دارای آب‌های روان در رودخانه‌های شطیط و گرگر است که این رودخانه‌ها توانمندی بالقوه‌ای برای تفریح و برگزاری مسابقات برای شوشتر ایجاد می‌کند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این مسابقه شنا در شوشتر گفت: این مسابقه به مناسبت هفته آتش‌نشان در شوشتر ترتیب داده شده است و از آتش‌نشان‌های سراسر استان در این مسابقه شرکت کرده‌اند.

رئیس هیئت غواصی و نجات غریق شوشتر با تاکید بر اینکه این مسابقه به نحوی مسابقه شنای مقاومت نیز به شمار می‌آمد، تاکید کرد: این مسابقه از بند میزان تا پل شادروان شوشتر برگزار شد که طولی معادل سه کیلومتر دارد.

وی با اشاره به اینکه باید از توانمندی وجود رودخانه در شوشتر استفاده بیشتری شود، عنوان کرد: برگزاری مسابقات متعدد و اجرای بازی‌های آبی در این شهرستان می‌تواند استفاده‌های شایسته‌ای باشد که از رودخانه‌های بکر جاری در شوشتر می‌توان کرد و تاکنون این رودخانه‌ها مغفول مانده‌اند.

شاهمرادیان با اشاره به اینکه شهر شوشتر جاذبه‌های تاریخی زیادی دارد، گفت: می‌توان از جاذبه‌های آب برای جذب گردشگر استفاده کرد که در این زمینه از سوی هیئت غواصی و نجات غریق اعلام آمادگی می‌کنیم تا همکاری لازم را در این زمینه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: برگزاری این نوع مسابقات برای معرفی بیشتر ساحل رودخانه در شوشتر باید در دستور کار قرار گیرد و به این دلیل می‌کوشیم تا با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط گامی موثر در این راستا برداشته شود.

انتهای پیام/72006/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول