اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نکا:

فرهنگ اسلامی در قالب هنر به مردم شناسانده شود

امام جمعه نکا گفت: فرهنگ دینی و اسلامی باید در قالب هنر به مردم شناسانده شود که مسئولان فرهنگی در این رابطه باید تلاش کنند.

فرهنگ اسلامی در قالب هنر به مردم شناسانده شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا اظهار داشت: امروز دنیا در حال پیشرفت به سوی مسائل فرهنگی است و لذا ما باید در جهت رشد و تعالی فرهنگ دینی و ارزشی تلاش کنیم.

وی افزود: باید فضاسازی مناسب فرهنگی در شهرستان انجام شود و از ظرفیت‌های مختلف برای این امر کمک گرفته شود تا برخی با هنجارشکنی‌ها، باعث بروز ناهنجاری در جامعه نشوند.

محمدی‌لایینی ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد موازنه درستی بین تهدیدها و مقابله و پیشگیری وجود ندارد و باید در این زمینه در حوزه فرهنگ و هنر بیش از پیش کار شود.

امام جمعه نکا گفت: دنیای ما دنیای فرهنگ است و انقلاب ما نیز انقلاب فرهنگی است و لذا باید در جهت تقویت فرهنگ تلاش شود.

محمدی لایینی ادامه داد: کار فرهنگی برای ما اولویت است و باید مسائل ارزشی، دینی و مذهبی نیز در فرهنگ و هنر جایگاه ویژه خود را داشته باشد.

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا نیز گفت: تمام تلاش ما بر این است که پویایی، تحرک‌، نشاط‌ و حرکت را در جامعه حاکم کنیم و در قالب هنر و فرهنگ اسلامی و دینی و یارانی از این پتانسیل استفاده می‌کنیم.

محمدعلی صفر‌پور ادامه داد: امیدواریم ترویج هنر مبتنی بر معرفت دینی و آشنا کردن جوانان با حوزه هنری بیش از پیش فعال شود و بیش از گذشته در خدمت اسلام و هنر اسلامی و ارزشی باشیم.

رئیس سابق اداره ارشاد نکا نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه شهرستان نکا دارای هنرمندان فعال و پویایی است و باید در جهت پویایی بیشتر با استفاده از توانمندی‌های این هنرمندان اقدام شود.

رسول هادی‌زاده افزود: با توجه به وجود مسئولان فرهنگ دوست و هنرمندان با نشاط در مسیر وظایفی که نظام برای آن تعیین کرده بود و با استفاده از نیروی انسانی علاقه‌مند گام‌های خوبی برای هنر و فرهنگ در نکا برداشته شد که امیدواریم در استمرار آن تلاش شود.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول