اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

کشت 2 هزار هکتار کلزا در شوشتر

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شوشتر از کشت 2 هزار هکتار کلزا در اراضی مستعد کشت این شهرستان خبر داد.

کشت 2 هزار هکتار کلزا در شوشتر

منوچهر رحیمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: دانه‌های روغنی کلزا در سطح استان خوزستان بازار خوبی داشته و به همین دلیل کشاورزان رغبت زیادی برای کشت این محصول دارند.

وی با اشاره به اینکه قیمت تضمینی خرید این محصول بسیار خوب تعیین شده است، گفت: قیمت کلزا با هر کیلوگرمی 20 هزار ریال قیمت بسیار مناسبی است که قطعا باعث استقبال کشاورزان برای کشت این محصول می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزان تقاضای زیادی برای کشت کلزا داشته‌اند، تاکید کرد: کشاورزان شوشتر تقاضای زیادی برای کشت کلزا داشته‌اند که با اقدامات صورت گرفته توسط جهاد کشاورزی این تقاضاها مدیریت شده است.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شوشتر تصریح کرد: شهرستان شوشتر برای کشاورزی توانمندی بسیار زیادی دارد و به این دلیل قطب کشاورزی خوزستان به شمار می‌آید.

رحیمی‌نژاد با تاکید بر اینکه امسال نیز به اندازه سال قبل کلزا کشت می‌کنیم، تاکید کرد: امسال نیز بیش از 2 هزار هکتار کلزا در شوشتر کشت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر توانمندی بیش از 2 هزار هکتار نیز دارد ولی در فاز نخست تنها 2 هزار هکتار به این محصول اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پوررکنی رئیس اداره جهاد کشاورزی شوشتر چند روز گذشته جای خود را به منوچهر رحیمی‌نژاد به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی شوشتر داده است.

رنتهای پیام/60002/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول