اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

معیار مناسبی برای ارزیابی سطح علمی دانش‌آموزان تدوین شود

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید معیار مناسب و دقیقی را برای ارزیابی سطح علمی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی تدوین کرده و به کار گرفت.

معیار مناسبی برای ارزیابی سطح علمی دانش‌آموزان تدوین شود

محمد علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: هم‌اکنون در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی ملاک برای سنجش علمی و مهارتی دانش‌آموزان نمره است، که باید برای تدوین یک معیار مناسب دیگر اهتمام شود.

وی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانش‌آموزان و فعالان عرضه آموزش و پرورش تبریک گفت و اضافه کرد: در حال حاضر برای اینکه دانش‌آموزان مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرند از معیار نمره استفاده می‌شود، ولی این قبیل ارزیابی‌های خشک و غیرعلمی را باید در نظام آموزشی کشورمان به حداقل برسانیم.

علی‌پور با تاکید بر اینکه برای سنجیدن میزان توانایی‌های دانش‌آموزان باید از سایر کشورهای دنیا الگوبرداری شود، خاطرنشان کرد: برای اینکه از روش و فنون آنها به شکل موفقیت‌آمیزی استفاده کنیم، باید این روش‌ها را بومی‌سازی کرده و در نظام تعلیم و تربیت داخل کشور استفاده کنیم.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه میزان یادگیری و استعدادهای نوجوانان با یکدیگر تفاوت دارد، اظهار داشت: برای اینکه نسل جدید پویا، فعال و توانمند بوده و در زمینه‌های مختلف به کشورمان خدمت کنند باید استعدادهای دانش‌آموزان را شناسایی کرده و به بارورسازی آنها همت گماشت.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول