اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل استاندارد خوزستان صورت گرفت

بازرسی 1914 نازل عرضه سوخت مایع در خوزستان

کارشناس مسئول اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان از تست و آزمون یک هزار و 914 نازل عرضه سوخت مایع در استان خبر داد.

بازرسی 1914 نازل عرضه سوخت مایع در خوزستان

رمضان پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در راستای اجرای آزمون دوره‌ای نازل‌های عرضه سوخت مایع که شامل بنزین و گازوئیل است تعداد 519 نازل عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی شهرهای آبادان و خرمشهر و تعداد یک هزار و 395 نازل عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی شهرهای تابعه منطقه پخش فرآورده‌های نفتی اهواز توسط شرکت‌های نیک اهواز تراز و خدمات اوزان جنوب که از آزمایشگاه‌های همکار و تائید صلاحیت شده این اداره کل هستند مورد بازرسی و آزمون قرار گرفت.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و 914 عدد نازل عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی در سطح استان مورد بازرسی و آزمون قرار گرفته است که تمام نازل‌های فوق الزامات استاندارد را برآورده کرده‌اند.

کارشناس مسئول اداره امور آزمایشگاه‌های اداره کل استاندارد خوزستان تصریح کرد: اگر مقدار تحویلی نازلی به مقدار جزیی (در محدوده قابل قبول استاندارد) اختلاف داشته باشد در حضور نماینده استاندارد توسط نماینده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفت استان پلمب شده و پس از تنظیم، مجدداً نازل عرضه سوخت مایع مورد آزمون و بازرسی قرار می‌گیرد و در صورت برطرف شدن مشکل مجدداً فک پلمپ می‌شود.

پیرمرادی به همه صاحبان وسایل نقلیه این اطمینان را داد که مقدار سوخت تحویلی به آنها از نظر مقدار مطابق با استاندارد است و از شرکت‌های ملی پخش فرآورده‌های نفتی مناطقی که همکاری و هماهنگی لازم در راستای اجرای این امر را به‌عمل آوردند و همچنین از جایگاه‌داران تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول